recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG60PA5500 opsætning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG60PA5500 opsætning?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kahlan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Marts-2013
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kahlan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG60PA5500 opsætning?
    Sendt: 24-Marts-2013 kl. 17:44
Jeg har købt mig en LG60PA5500 hos Fleggaard. Det har mpeg4, så der skulle ikke være problemer med at sætte de digitale kanaler op. Jeg kan dog overhovedet ikke få en eneste digital kanal ind Cry

Jeg har set i tidligere tråde at man skal ændre opsætningen af land til Sverige eller Finland for at få digital auto søg til at virke. Mit tv har ikke hverken Sverige eller Findland i opsætningen, så jeg er lidt lost og ved ikke hvordan jeg skal få det til at virke. Måske nogen kan hjælpe mig???

Der er ingen problemer med de analoge kanaler.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 17:47

MPEG 4 Ja OK, men har det DVB-C.? jeg går ud fra, at du vil bruge det på KabelTV. (You See - Stofa).
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Kahlan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kahlan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 18:03
Ja, det har DVB-C tuner. Der står ikke noget om specifikt Stofa (som jeg har) eller andre udbydere...
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 18:10

Når du indstiller kanaler, har du så valgt at der skal søges på DVB-C, og indtastet de Parametre som oplyses af udbyderen så der kan foretages en korrekt søgning.?

Frekvens: 346 MHz (346000 kHz)
Netværks-ID: 0
Modulation: 64 QAM
Symbol rate: 6900 KS
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Kahlan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kahlan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 18:34
Jeg kan ikke sætte Symbol Rate noget sted. Alt andet går fint... men ingen digitale kanaler :-(

Jeg var ikke klar over at fjernsynet skulle være 'egnet' til Stofa. Er jeg ude i at skulle købe en digital boks for at kunne se digitalt tv? Det havde jeg ellers håbet på at jeg kunne slippe for.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2013 kl. 18:50

Det er jo en Tysker du har købt, havde det været den tilsvarende Nordic model, så ville du kunne indtaste de parametre der skal til. (vælge DK som brugsland, og udbyder.)
Det er ikke altid en god ide at købe i udlandet, især når man ved at der kan (men ikke nødvendigvis), vil være problemer.
Når det ikke er en Nordic model er det svært at hjælpe dig videre, det kan måske bruges her, men jeg ved ikke hvordan det e.v.t. så kan stilles til det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu