recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG-65LA965W
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG-65LA965W

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
StylaH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Januar-2008
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér StylaH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG-65LA965W
    Sendt: 10-April-2015 kl. 10:26
Hey recordere

Er der nogen der har erfaringer med dette TV - synes efterhånden det er en jungle at finde rundt i, specielt omkring 4k, og hvad der kan spilles hvordan.

Jeg har fået tilbudt dette tv til en rigtig fin pris, og mit Plasma TV kører efterhånden på sidst vers

Bruger primært TV'et til.. Ja, at se TV Tongue  .. mest fodbold, lidt film osv.

Er det et fornuftigt TV -  eller er der en grund til jeg har fået det tilbud til en rigtig rigtig god pris?

På forhånd tak

http://www.lg.com/dk/tv/lg-65LA965W
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 11:40
Det er svært at bedømme uden en pris. Der er ikke understøttelse af hverken hdmi 2.0, HDCP 2.2, HEVC eller VP9. I forhold til 4K er det ubrugeligt.
Til top
StylaH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér StylaH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Det er svært at bedømme uden en pris. Der er ikke understøttelse af hverken hdmi 2.0, HDCP 2.2, HEVC eller VP9. I forhold til 4K er det ubrugeligt.

Hmm.. Så kan man jo ikke rigtig bruge 4k til noget som helst - eller?

Prisen er omkring 10k
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 12:19
4K kan overføres med 24p på HDMI 1.4, så ja, det er lidt begrænset hvad du kan bruge 4K til.
Til top
StylaH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér StylaH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

4K kan overføres med 24p på HDMI 1.4, så ja, det er lidt begrænset hvad du kan bruge 4K til.

Så tror jeg sgu ikke det er det værd. Havde regnet med jeg både kunne bruge 4k via netflix og via mediecenter (intel nuc, med xbmc/kodi)

Lyder som om der er lang vej igen, inden at der er en standard man kan bruge til noget..
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2015 kl. 22:55
Det tv du har kigget på er også en efterhånden en noget ældre model
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 00:03
Oprindeligt skrevet af StylaH StylaH skrev:

Lyder som om der er lang vej igen, inden at der er en standard man kan bruge til noget..

Nej! Standarderne er der, men det er kun de nyeste 4K TV, som har dem indbygget...

M.v.h.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Tilbøjelig til at give dig ret, i udlandet har LG kunder fået skiftet deres print på netop dette tv så det har hdmi 2.0 og HEVC.

Det er et halvt års tid siden jeg spurgte Torben og Rasmus på Flatpanels om det var noget de kunne undersøge nærmere om det også var gældende for Danmark.

Men har mine tvivl.

http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=2&t=31892&start=10
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu