|
Lg |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej nej ingen reaktion ved tryk/touch på power symbolet
Mvh michael
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er mit eneste forslag at visuelt at kigge efter "Bad capacitors" (Google det hvis du ikke kender symptomer - der er masse at finde her)
Men ikke noget jeg har specifik viden om på den model, men det kan ramme alle elektronik produkter på et tidspunkt. Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 07-Oktober-2017 kl. 11:13 |
|
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man skal vælge sine kampe ..
Så det ryger på genbrugspladsen. Og i stedet kommer den anden 47 tommer LG led På kontoret.. Jeg tror også strømmåleren bliver mere glad for led. Men tak for råd og tips Me |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |