recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lægge apps ind på en Sams BD-C6900
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lægge apps ind på en Sams BD-C6900

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
maavenz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Januar-2010
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maavenz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lægge apps ind på en Sams BD-C6900
    Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 07:46
Har lige hooked min. SAMSUNG BD-C6900. til nettet. Via kabel. Det. gik forbavsende let. Vil gerne have hjælp til at lægge apps ind på siden. Tænker selvfølgelig på at få lagt Netflix ind. Min maskine viste sig desværre i sin tid at være parallelimporteret, så jeg har en manuskript på serbokroatisk og lign. eksotiske sprog. Kan ikke gennemskue hvordan jeg får Netflix lagt ind..
Bedste hilsner
Mogens
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 08:46
Det kan du ikke for Samsung har valgt ikke at understøtter Netflix-app'en på deres 2011-modeller (som din er). Det virker i udlandet, så det er en politisk beslutning. Klag din nød på Samsungs Facebook, ligesom mange andre allerede har gjort, så vi kan få ændret den beslutning.
Til top
maavenz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maavenz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 09:10
Tak for det hurtige svar. Jeg vil tilslutte mig hylekoret på Fjæsen. Må jeg helt generelt. spørge om man selv, manuelt, kan lægge indhold ind på afspillerens internettilgang. Hvis ja, hvordan gør man så.
Bedste hilsner
Mogens
Til top
maavenz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maavenz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 09:40
Jeg har også en Wii som jeg forstår også kan køre Netflix. Synes at jeg har læst et ell. andet sted at Wii'en ikke kan vise filmene i bedste kvalitet. Kan I bekræfte det? Bedste hilsner
Mogens
Til top
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2012 kl. 14:07
Her lidt om netflix på wii
http://softmodding.dk/forum/netflix-ikke-i-wii-shop-channel-problemet-t32609.html
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu