|
Lægge apps ind på en Sams BD-C6900 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
maavenz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2010 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 07:46 |
Har lige hooked min. SAMSUNG BD-C6900. til nettet. Via kabel. Det. gik forbavsende let. Vil gerne have hjælp til at lægge apps ind på siden. Tænker selvfølgelig på at få lagt Netflix ind. Min maskine viste sig desværre i sin tid at være parallelimporteret, så jeg har en manuskript på serbokroatisk og lign. eksotiske sprog. Kan ikke gennemskue hvordan jeg får Netflix lagt ind..
Bedste hilsner Mogens |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan du ikke for Samsung har valgt ikke at understøtter Netflix-app'en på deres 2011-modeller (som din er). Det virker i udlandet, så det er en politisk beslutning. Klag din nød på Samsungs Facebook, ligesom mange andre allerede har gjort, så vi kan få ændret den beslutning.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
maavenz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2010 Status: Offline Point: 36 |
Tak for det hurtige svar. Jeg vil tilslutte mig hylekoret på Fjæsen. Må jeg helt generelt. spørge om man selv, manuelt, kan lægge indhold ind på afspillerens internettilgang. Hvis ja, hvordan gør man så.
Bedste hilsner Mogens |
|
![]() |
|
Jeg har også en Wii som jeg forstår også kan køre Netflix. Synes at jeg har læst et ell. andet sted at Wii'en ikke kan vise filmene i bedste kvalitet. Kan I bekræfte det? Bedste hilsner
Mogens |
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
Her lidt om netflix på wii
http://softmodding.dk/forum/netflix-ikke-i-wii-shop-channel-problemet-t32609.html |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |