|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() Sendt: 21-April-2009 kl. 22:17 |
Er der nogen der har kendskab til den nye 50" PS8000 fra LG. Hvor man måske kunne se det? Bor i Nordjylland. Har nemlig tænkt mig at købe det, men ved ikke lige helt med billedkvaliteten. Lige nu har jeg et 42"px80 som jeg er utroligt glad for, og vil helst ikke gå ned i kvalitet med billed. har godt nok også tænkt på den nye Panasonic G10 men synes ikke helt om designet...Derfor jeg overvejer LG. |
|
![]() |
|
truehorses ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Spændende nyhed....tror ikke den er kommet ud til alle endnu.. Kan se den kan fåes hos Dansk ITlager for 12 kilo for en 50" Ikke afskræmmende....spændende nyhed...THX godkendt...mere spændende Redigeret af truehorses - 21-April-2009 kl. 22:30 |
|
truehorses
LG50PS7000 |
|
![]() |
|
mimse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
![]() |
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
den er jo ikke ligefrem så positiv omkring SD signal, men det skal de fleste jo bruge i mange år frem. |
|
![]() |
|
Neurobrain ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Så må man bare håbe LG har fået løst deres "green sparkling" problem...
|
|
![]() |
|
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan det virkelig passe at der ikke er dvb-c tuner i?
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ja, DVB-C tuner er ikke standard i alle LGs modeller. Men findes i nogle. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Neurobrain ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
google -> green sparkle lg Jeg kender 2 der har/havde disse problemer... (sikkert fikset på deres nye modeller)
|
|
![]() |
|
breuner ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Er det ikke muligt du gider smide nogle flere billeder op herinde af det af
flere vinkler, for jeg overvejer det virkelig.... |
|
![]() |
|
breuner ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
flere billeder til dig wanting.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |