|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() Sendt: 12-Maj-2010 kl. 10:21 |
jeg kigger efter en LG 60" skærm, men er i tvivl om jeg skal tage en N-model.
Har kunnet læse noget med at LG kommer ud og supporter ved eks. pixelfejl, buzz og lign. hvis man køber en Nordic model.. Forholder det sig også sådan i virkeligheden?
Har snakket med Cinemagic som ikke har Nordic modellerne. De Vil ikke udtale sig om noget princippielt men vil vurdere fra sag til sag. Eks. ang. pixelfejl.
Ingen tvivl om jeg vil vælge en Nordic model hvis man indenfor reklamationsperioden på de 2 år, bare kan ringe til LG hvis der skulle opstå problemer, og der så kommer en servicemand/nyt TV ud hvis uheldet er ude at der sker noget med ens skærm. eksp. pixelfejl. Redigeret af mbm1 - 12-Maj-2010 kl. 10:32 |
|
![]() |
|
Joqer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2009 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
jeg ringede til Lg for at høre om de ny plasma havde hdmi 1.4 og hvad jeg skulle gøre hvis der var pixelfejl eller noget galt med tv.. jeg skulle henvende mig til den butik jeg købte tvet. De sku sørge for at bytte tv.
har læst andre steder at folk ringer til Lg og de så bytter tvet. Forvirrende
![]() |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
ja men bare man ved det bliver gjort. Enten af LG direkte eller af forhandleren så er det vel ok.
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
Undskyld for hi-jack af tråd, men hvor i stor kbh kan man se LG skærme i 50"-60"
|
|
![]() |
|
Bryann ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2007 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Elgiganten i Glostrup har 50PK750 stående og Expert i Lyngby har 60PK550 stående - Eneste butikker jeg har set dem i.
|
|
![]() |
|
Lars E. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
Læs dette link http://www.justbuyit.dk/shop/cms-lgpartner.html
og køb trygt en N model.
|
|
Samsung PS50C6500
Toshiba 42 C3000P Vantage HD7100S Sony BDP-S550 Xbox 360 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |