recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG´s support på Nordic modeller erfaringer søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG´s support på Nordic modeller erfaringer søges

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Direkte link til dette indlæg Emne: LG´s support på Nordic modeller erfaringer søges
    Sendt: 12-Maj-2010 kl. 10:21
jeg kigger efter en LG 60" skærm, men er i tvivl om jeg skal tage en N-model.
Har kunnet læse noget med at LG kommer ud og supporter ved eks. pixelfejl, buzz og lign. hvis man køber en Nordic model.. Forholder det sig også sådan i virkeligheden?

Har snakket med Cinemagic som ikke har Nordic modellerne. De Vil ikke udtale sig om noget princippielt men vil vurdere fra sag til sag. Eks. ang. pixelfejl.

Ingen tvivl om jeg vil vælge en Nordic model hvis man indenfor reklamationsperioden på de 2 år, bare kan ringe til LG hvis der skulle opstå problemer, og der så kommer en servicemand/nyt TV ud hvis uheldet er ude at der sker noget med ens skærm. eksp. pixelfejl.

Redigeret af mbm1 - 12-Maj-2010 kl. 10:32
Til top
Joqer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-September-2009
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 12:43
jeg ringede til Lg for at høre om de ny plasma havde hdmi 1.4 og hvad jeg skulle gøre hvis der var pixelfejl eller noget galt med tv.. jeg skulle henvende mig til den butik jeg købte tvet. De sku sørge for at bytte tv.

har læst andre steder at folk ringer til Lg og de så bytter tvet. Forvirrende Wacko
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 12:47
ja men bare man ved det bliver gjort. Enten af LG direkte eller af forhandleren så er det vel ok.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 12:52
Undskyld for hi-jack af tråd, men hvor i stor kbh kan man se LG skærme i 50"-60"
Til top
Bryann Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2007
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 13:50
Elgiganten i Glostrup har 50PK750 stående og Expert i Lyngby har 60PK550 stående - Eneste butikker jeg har set dem i.
Til top
Lars E. Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Danmark
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

jeg kigger efter en LG 60" skærm, men er i tvivl om jeg skal tage en N-model.
Har kunnet læse noget med at LG kommer ud og supporter ved eks. pixelfejl, buzz og lign. hvis man køber en Nordic model.. Forholder det sig også sådan i virkeligheden?

Har snakket med Cinemagic som ikke har Nordic modellerne. De Vil ikke udtale sig om noget princippielt men vil vurdere fra sag til sag. Eks. ang. pixelfejl.

Ingen tvivl om jeg vil vælge en Nordic model hvis man indenfor reklamationsperioden på de 2 år, bare kan ringe til LG hvis der skulle opstå problemer, og der så kommer en servicemand/nyt TV ud hvis uheldet er ude at der sker noget med ens skærm. eksp. pixelfejl.

og køb trygt en N model.
Samsung PS50C6500
Toshiba 42 C3000P
Vantage HD7100S
Sony BDP-S550
Xbox 360
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu