recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Libratoe Zipp 2 - Ingen lyd via BT?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Libratoe Zipp 2 - Ingen lyd via BT?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikey Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Libratoe Zipp 2 - Ingen lyd via BT?
    Sendt: 06-August-2019 kl. 19:53
Hej alle

Håber der er en Libratone kyndig person herinde. Har lige købt en Libratone Zipp 2. Via Libratone app'en kom alt op at kører. Den kom på wifi, internet radio virker supergodt. Spotify connect fra min android virker også upåklageligt. Så alt i alt okay. Problemet kommer når vi vil spille lokalt musik fra vores telefoner. Vi finder Zipp'en på begge telefoner og den bliver parret og står som connected. Dog bliver alt lyd afspillet på telefon og ikke Libratonen? Så hvad er det vi mangler at gøre? Det skal siges at jeg har deaktiveret Alexa, så mikrofonerne er slået fra. Det betyder selvfølgelig at den ikke kan modtage opkald fra telefonen, men musik burde da blive afspillet på den ikke? Alle tanker og forslag er velkomne og vil blive værdsat. På forhånd tak
Mvh Mikey
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 07:57
Det lyder som BT ikke er tændt på telefon.

Normalt vil højttaler afspille alt lyd fra telefon når de er parret med BT.

Husk at BT har meget dårlig rækkevidde.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4244
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 08:51
På en iphone skal højttaleren vinges af hver gang den skal bruges, hvis bluetooth også bruges med andre enheder.
Til top
Mikey Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 09:29
Hej alle

Tak for input. Bluetooth er selvfølgelig tændt og vi er indefor rækkevide (<1m).

Det var en lille tossefejl fra min side. Kunne godt connecte til den uden at sætte Libratone i connection mode. Den stod som enhed under BT og vi kunne pair med den, men ingen lyd. Så prøvede jeg at starte forfra med at etablere forbindelse uden at ændre på wifi og så kunne vi igen pair med den og wupti så virkede det. Uanset hvad så tak for input :-)
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 09:39
Ha ha.

Godt du fik det løst. 

Godt at vide at andre ikke kan hacke sig ind.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4244
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 10:24
Bluetooth er uafhængigt af wifi. Når højttaleren står i streaming mode er den koblet til netværket via wifi og modtager ikke bluetooth signal fra tlf.
Til top
Mikey Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 11:14
Munch: Ikke helt korrekt. Ja det er to forskellige ting, men den kan fint afspille internetradio eller playlister fra Spotify connect direkte fra internettet og så kan jeg være tilkoblet via BT og det øjeblik jeg trykker play på en lokal sang eller lokal lydbog så stopper den internet streamen og afspiller fra telefonen via BT. :-)
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4244
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af Mikey Mikey skrev:

Munch: Ikke helt korrekt. Ja det er to forskellige ting, men den kan fint afspille internetradio eller playlister fra Spotify connect direkte fra internettet og så kan jeg være tilkoblet via BT og det øjeblik jeg trykker play på en lokal sang eller lokal lydbog så stopper den internet streamen og afspiller fra telefonen via BT. :-)

Ok, så må det være en fejl 40, siden du ikke kunne få skidtet til at virke.
Til top
Mikey Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 12:12
Ja som skrevet før dit oplæg så en tossefejl
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu