|
Libratone Lounge - synes i den er fed? |
Besvar |
Forfatter | |
steger
Super bruger Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Juni-2012 kl. 17:46 |
Jeg overvejer denne pga dens enkelthed, design og software.
Min eneste anke er den manglende volumeknap, hvilket gør mig lidt nervøs hvis man ved et uheld kommer til at slide volume baten på en ios op på max. Så er der 150w lige ind i øret! Ikke en behagelig tanke. Jeres tanker? |
|
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville tage en Sonos Play:5 til hver en tid.. Langt billigere, og et system der er langt federe end Airplay.
|
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis duu vil have airplay er den fed! Og kan ikke brændes af selvom du fyre den max af! Sonos er bare et bedre system men er jo anderledes...
|
|
steger
Super bruger Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor er det bare et bedre system? :)
|
|
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |