recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Libratone Zipp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Libratone Zipp

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
sircosmo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Aalborg, Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sircosmo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2015 kl. 17:01
tak Smile
Til top
Asskicker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asskicker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2015 kl. 22:39
Jeg har prøvet begge. Jeg købte BT refurbished. Og jeg vil klart anbefale BT! Den har en tendens til at hoppe af på wifi.
Når du er ude kan du ikke streame via wifi. Jeg synes de sidste penge er givet rigtigt godt ud.
Udover det er det en voldsomt lækker sag!
Til top
socsci Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-September-2009
Sted: Denmark
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér socsci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2015 kl. 22:51
Jeg tror også, at jeg ender med Bluetooth modellen. Har læst flere der taler om samme problemer som dig.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2015 kl. 07:55
Oprindeligt skrevet af Asskicker Asskicker skrev:

Jeg har prøvet begge. Jeg købte BT refurbished. Og jeg vil klart anbefale BT! Den har en tendens til at hoppe af på wifi.
Når du er ude kan du ikke streame via wifi. Jeg synes de sidste penge er givet rigtigt godt ud.
Udover det er det en voldsomt lækker sag!

Sakset fra Libratones hjemmeside.

playdirect™ wireless sound, to go

PlayDirect is wireless sound straight out of the box. Just press Play on your iDevice or computer to start streaming your music. PlayDirect needs no Wi-Fi network or prior setup. Setting your music free has never been easier.

Så du kan altså streame uden Wifi.

Vil dog stadig vælge modellen med Bluetooth.

Til top
Asskicker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Asskicker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2015 kl. 08:58

Det jeg mener er at når man forbinder til play direct, så ryger du på dens netværk så kan du ikke længere streame andet en lokalt indhold på computeren. eller hvis en af dine streaming tjenester køre offline :) Mit yousee play kan offline, men har man ikke den mulighed så kan man ikke være på 4G f.eks. mens man er forbundet til enheden

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu