|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 07-August-2007 kl. 14:54 |
Er det normalt at en licensfornyelse popper op, hvis man har købt TMPGEnc programmer?
Det er er sket et par gange, siden jeg købte mit for et par måneder siden, hvor jeg hver gang har været nødt til at forny den. |
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Der må stadig komme bud på ovennævnte.
Samtidig vil jeg godt høre om det er rigtigt, at det ikke er muligt at have flere versioner af TMPGEnc liggende på PC? |
|
![]() |
|
2jur ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
Ja det er normalt, tror du skal sætte en flueøje i en kasse for at undgå det.
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
TMPGEnc har fået den tåbelige ide at de betalende brugere regelmæssigt skal generes, se her. Det ser ud til at kunne konkurrere med Microsofts WGA system med hensyn til tåbelighed og foragt overfor de betalende kunder.
Stort set alle sådanne systemer kan og bliver cracket, så TMPGEnc opnår ikke andet end at generere de betalende kunder. Ligesom de der irriterende "du ville ikke stjæle en bil..." anti-piracy trailers, som sjovt nok kun er på DVD film som man har købt. ![]() Jeg boykotter selv den type software. Jeg vil gerne betale, men den type mistænkeliggørelse af kunderne er altså et nummer for groft. Redigeret af JesperLund - 28-September-2007 kl. 20:37 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
I må stadig gerne byde ind, hvis I har erfaringer med at have flere versioner liggende af TMPGEnc på PC?
Er der nogle der har haft problemer med at flytte TMPGEnc over på en ny PC - også med den omtalte licensfornyelse? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |