|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() Sendt: 30-November-2007 kl. 14:57 |
|
Hej Alle Jeg ville lige dele denne artikel med jer, hvis der er nogen der ikke har set den, den har en lidt anden indgangsvinkel til valg af formater i formatkrigen. http://www.hdtvmagazine.com/articles/2007/11/is_it_my_choice _or_is_it_yours.php Han har en ret interessant pointe. |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Jeg må være dårlig til engelsk, for jeg fatter ikke lige hvordan han når frem til dén konklusion. Der er ingen forskel mellem formaterne, derfor vælger han Blu-Ray? Hvad er logikken i dét? |
||
![]() |
||
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
|
Jeg syntes lige denne her skal med:
Artikel fra samme sted: http://www.hdtvmagazine.com/articles/2007/11/which_is_more_c onsumer _friendly_hd_dvd_or_blu-ray.php //Tilføjelse Du siger noget... (Recorders er ikke så Mac/safari glade på det punkt ;) ) Redigeret af GrillBiller - 30-November-2007 kl. 16:36 |
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Grill: "page not found" |
||
![]() |
||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
|
Hans konklusion er vel at Blu-ray har større kapacitet og udvidelsesmuligheder!
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
...som han lige har sagt er ligegyldige, eftersom han ikke kan se forskel på billedkvaliteten, og er ligeglad med extras? Det giver stadig ikke mening... Pointen i starten gav mening, hvorfor hulen er denne beslutning lagt ud til forbrugeren fra starten? |
||
![]() |
||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
|
Jeg sagde heller ikke at det gav mening, bare at det var hans konklusion. |
||
![]() |
||
Flemmings ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
Helt enig. Entusiaster tænker måske på kapacitet og fremtidige features, men den helt almindelige forbruger aner knap nok, hvad kapacitet er, og langt mindre hvad det betyder. For dem tæller billed- og lydkvalitet måske en smule for nogle, hvorimod prisen er altafgørende for alle. Se blot, hvad der skete, da Toshiba-maskiner blev solgt til 99$ i USA (op mod 100.000 solgte maskiner på no time). |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
![]() |
|
Men der sælges alligevel stadig flere Blu-ray film...
|
||
![]() |
||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
|
![]() |
||
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
|
Som jeg forstår det, så er hans eneste agument at blu-ray har bedre udviklings muligheder, selv om det måske ikke er relevant på nuværende tidspunkt, så ved man aldrig med fremtiden. |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
Jeg ville nok ikke lige kalde dem for en pålidelig kilde... ![]() |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |