recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lidt hjælp til at vælge en SS Reciever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLidt hjælp til at vælge en SS Reciever

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
samson Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Lidt hjælp til at vælge en SS Reciever
    Sendt: 17-Marts-2009 kl. 10:36

Hej

Det er ved at være tiden at jeg får en ny SS Reciever
Allerhelst ville jeg have en der har to HDMI udgange da jeg både har et tv og en pj - meen så bliver det vidst halv peberet...
Jeg har kigget en del efter en god pris på en Sony STR DA3400ES....
Den har godt nok ikke ovenstående, men jeg håber på at den kan loope et hdmi signal videre til et komponent signal som så enten skal bruges til TV (Panasonic TH42-PX700E) eller til PJ (Sanyo PLV-Z3)
Til at føde de her ting med billeder har jeg en Mac Mini, som jeg vil køre DVI-HDMI gennem Recieveren og dermed vil dele billedet til henholdsvis TV og PJ - Dog ikke simultant.
Og så vil jeg købe en SONY BDP-S550 eller BDP-S350 - når jeg bliver helt klog på hvad forskellen er på de to modeller....

Nu har jeg kigget en del på forskellige fabrikanter, og er blevet pænt forvirret.
Grunden til at jeg umiddelbart vælger SONY er pga prisen, designet, og ydelsen tilsammen.
Jeg vil helst have noget med ALU front i sort (Desværre skal man give pænt meget for en BlueRay afspiller for at få det ønske opfyldt)

Men jeg er åben for forslag, prislejet er 6000-7000Dkr - og jeg er ikke bleg for at handle i udlandet...

Samson

Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2007
Status: Offline
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2009 kl. 21:13

Hva med en Onkyo 876? Den har to HDMI udgange og kan købes billigt i England. Skal dog fraråde dig at shoppe hos AudioAffair, da der er en del herinde der har haft problemer med dem.

Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu