recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lidt hjælp til boxen søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLidt hjælp til boxen søges

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
peps Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2009
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Emne: Lidt hjælp til boxen søges
    Sendt: 18-September-2009 kl. 16:58

Så har jeg netop modtaget boxen og må sige jeg er positivt overrasket. Bestilte tirsdag aften og modtog torsdag, og efter ½time så er det oppe og køre. Dog har jeg allerede et par spørgsmål

Selvom jeg har sat det op til at infoboksen i bunden skal forsvinde efter 3, 5 eller 10 sek så bliver den der permanent. Hvad gør jeg forkert?

Uanset om jeg sætter det til 16/9 eller 4/3 så vil der jo være kanaler med sorte bjælker. Hvordan løser jeg det?

Jeg fik sammen med boxen en folder med netværkskoder for mit område. Jeg har endnu ikke fundet ud af hvad jeg skal bruge dem til?

Den er på nettet via antennestikket for den har opdateret af sig selv

Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6996
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2009 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af peps peps skrev:

Så har jeg netop modtaget boxen og må sige jeg er positivt overrasket. Bestilte tirsdag aften og modtog torsdag, og efter ½time så er det oppe og køre. Dog har jeg allerede et par spørgsmål

Selvom jeg har sat det op til at infoboksen i bunden skal forsvinde efter 3, 5 eller 10 sek så bliver den der permanent. Hvad gør jeg forkert?

Uanset om jeg sætter det til 16/9 eller 4/3 så vil der jo være kanaler med sorte bjælker. Hvordan løser jeg det?

Jeg fik sammen med boxen en folder med netværkskoder for mit område. Jeg har endnu ikke fundet ud af hvad jeg skal bruge dem til?

Den er på nettet via antennestikket for den har opdateret af sig selv

Hvis du selv aktivere N&N (info i bunden), skal du også selv fjerne den igen ved at trykke på exit. Når du skifter kanal kommer N&N frem og forsvinder igen efter den tid, visninger er sat til.
De sorte bjælker fjernes med Luppen på fjernbetjeningen, hvor du kan zoome billedet.
Med den seneste opdatering finder boksen selv det rigtige netværksnummer, hvis ikke der er flere at vælge imellem.
Boksen opdateres ikke via internettet. Hvis du er på nettet, kan du se, at den grønne linklampe på fronten af boksen lyser.

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu