recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lidt hjælp til den nye opdatering, please!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLidt hjælp til den nye opdatering, please!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Emne: Lidt hjælp til den nye opdatering, please!
    Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 10:46
Jeg kan se under min iCloud på min MacBook Pro står der: Find min Mac

På min iPad under iCloud står der: Find min iPad... Hvad skal jeg bruge for at få alt dette til at virke? Skal jeg hente en App, eller er det MobileMe eller hvad skal jeg?

Noget andet...

Hvordan får jeg opdateret mit iPhoto til 9.2, så jeg kan bruge Photo Stream. Jeg har prøvet at søge efter opdateringer i iPhoto og oppe i -menuen, men den finder ingen opdateringer. Den version jeg har nu er iPhoto '11 (9.1.5) og den fulgte med OS X Lion.

Hvad gør jeg lige?

Og hvordan virker det der OTA (Over the Air) synkronisering med iTunes og ens iPad/iPhone? Hvor skal det aktiveres?

Redigeret af ladiesman217 - 13-Oktober-2011 kl. 10:48
          
Til top
mictand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-August-2008
Point: 436
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 11:05
Som svar på dit sidste spørgsmål, så kan jeg se at der i iTunes er et punkt der hedder "Synkroniser med denne iPhone via Wi-Fi".

Hvis du vinger den af, så må det jo formodes at iTunes på Mac'en kan synkronisere med iPhone via det trådløse netværk de begge er koblet på.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 17:43
Kan man gendanne en iPad for meget? Jeg mener jeg har i hvert fald gendannet den 5 gange i dag fordi den fucker op under iOS 5 install. Så skader det at gendanne den mere?
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu