recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lidt hjælp til en newbie
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLidt hjælp til en newbie

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 19:05

TV-menuer er europæiske - dvs. du kan vælge mellem alle europæiske sprog incl. dansk, engelsk, svensk, finsk, italiensk osv osv osv. 

Manualen kommer normalt ligeledes i flere forskellige sprog incl. engelsk - skulle der mod forventning kun komme en tysk manual med kan du altid hente en engelsk på nettet.

Og så kan jeg iøvrigt anbefale Toshibaen på det varmeste - du får ikke bedre LCD til prisen. Den er en af de LCD på markedet der har det mest naturlige billede (men måske ikke så kunstigt prangende som visse andre) og den bedste kontrast ægte ansi målt 1200:1 (ikke dynamiske reklameopgivelser som mange andre benytter) - uanset pris. Læg dertil et fantastisk godt HD billede, godt med inputs bl.a. 2 hdmi, en god analog tuner, gode justeringsmuligheder, samt ingen purple snakes, ghosting, posterization, skygger, burn-in risiko eller andet af de problemer plasmaerne lider af, så har du et ganske fornuftigt TV til en yderst rimelig pris. Den har som LCD naturligvis ikke helt samme sortniveau eller farvepræsicion som plasmaerne, og heller ikke den samme gode betragtningsvinkel - men til gengæld performer den med det samme gode billede hele tiden. Og så fås den i de 32" du mener at have plads til, og indenfor den prisramme du syntes du vil ofre.

Skal jeg endelig komme med noget negativt, så er det den lidt kedelige fjernbetjening. Men et eller andet sted skal man jo spare. 

PV60 kommer ikke længere ned i pris end den er nu - den udgår simpelthen fra hylderne og den tilbudspris der er nu skyldes at de sidste skal sælges nu hvor den nye Px70 model er kommet. Så der er ingen grund til at skulle vente ½år på at PV60 kommer længere ned i pris.

Køb du bare et Toshiba og nyd det i et par år og se så hvad markedet byder på til den tid.

Her er nogle testbilleder af mit i action

http://spawnweb.dk/coppermine/thumbnails.php?album=14



Redigeret af spawn - 22-Marts-2007 kl. 19:06
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
zniper69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 20:02
Jeg tror det ender med Toshiba.. Men skal jeg satse på 32WL66Z, som du jo har spawn, eller skal jeg hellere bestille fra Tyskland og anskaffe mig det 32C3000P som efter monolithos' beskrivelse skulle være bedre? Er det kun designet der er forskel på?
Til top
Monolithos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2005
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 23:38
hardwareversand.de er del af trusted shop, og efter at have læst fra bl.a her inde så har de været meget tilfredse - havde ihverfald ikke været bekymret for at handle der!

"Hello Casper

The new 3000 series will be launched all over Europe in 2007, starting of with the C3000 model.

It will as you say replace the 66-series and basicly have the same spec, it will have a different
shell and footstand (similar to the current 68 series),There are of course a few upgrades under
the shell as well to improve picture quality .Not really sure what they are yet , but I know that even
though it is a WXGA 1366x768 screen you will be able to feed it with 1080p signals via HDMI.


Best regards

Hälsningar
Mathias West"


Håber det er iorden Kief at jeg lige kopieret dit svar!
Til top
zniper69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 12:49
Jammen.. Alt i alt lader det jo til at den C3000 lige er sagen! Jeg tror faktisk at det ender med dén!
Til top
Bayliss Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2007 kl. 11:58

Jeg undskylder at jeg lige hiver denne tråd frem igen, men er nysgerrig på om det faktisk blev denne skærm, og hvad du synes om den ?

Jeg går nemlig selv og pønser på tanken om dette TV også.. Så kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaringer med det, og hvor man evt. skal bestille det henne ? evt. tyske sites ?

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2007 kl. 12:03

Hej "Bayliss".

Mig bekendt har "zniper69" ikke bestemt sig endnu, han kan slet ikke finde ud af hvilket TV han vil have.



Redigeret af Pokerface - 12-Maj-2007 kl. 12:03
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
Bayliss Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2007 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Hej "Bayliss".

Mig bekendt har "zniper69" ikke bestemt sig endnu, han kan slet ikke finde ud af hvilket TV han vil have.

Ok, det er også svært at finde ud af hvad man skal have, synes jeg..

Skal måske lige sige, for at ingen er i tvivl, at det er Toshiba 32C3000P jeg snakker om..

Til top
Bayliss Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2007 kl. 16:07
Er der i øvrigt nogen der kan sige hvilken butik i DK, man kan se skærmen i aktion ?
Til top
LarsC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2007 kl. 20:59
Du kan prøve enten TC eller Elgiganten, de har haft dem.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu