|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Spiff ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 19-December-2006 kl. 20:54 |
Hejsa, jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal forbinde mit TV til mine forskellige enheder. Jeg vil gerne sætte det til min Computer, DvD afspiller og en Xbox.
TV'et er et 37" LB1R og har kun én Hdmi port, ingen DVI, men mener der sidder en VGA port. Hvordan ville I gøre? findes der ik' en hdmi switch eller sådan noget? og så lige lyd fra PC til forstærker, er det ik' bare sådan en der er rød+hvid i den ene ende og går ud til ét stik i den anden ende? |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Kan du ikke tilslutte din DVD og Xbox via component og så tilslutte computeren med et HDMI til DVI kabel? Jep, lyden kører du bare med et standard phonokabel.. |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Spiff ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
component lyder fornemt, er det sådan et scart stik? :)
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Component er et billede-kabel som skiller rød, grøn og blå ad... det er ikke et scartstik men bedre.... Dog skal du være opmærksom på at det ikke transporterer lyd, så det skal trækkes med phonokabler ved siden af ... Casper PS: Kig i køb/salg på side 2 ... der er der nogle kvalitetskabler til salg du måske kan bruge... (under titlen "bandridge kabler") |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
![]() |
oki, ved du om det er muligt at køre med hd over component? altså så jeg kan spille xbox i hd format
|
|
![]() |
|
![]() |
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak :).. Er der forskel på om jeg bruger et VGA-VGA fra PC til TV eller et HDMI-DVI som du forslår?
Og ang. lyd mellem DVD og forstærker, ville et optisk kabel være bedre end coaxial? Redigeret af Spiff - 20-December-2006 kl. 02:30 |
|
![]() |
|
![]() |
Nå, jeg tror jeg har fundet mig en løsning.. Jeg bruger et VGA HD AV-kable fra xbox til TV. Et component fra DVD til TV og et HDMI-DVI fra PC il TV. lyder det ikke meget fornuftigt? :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |