recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - lidt hjælp til ny hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketlidt hjælp til ny hjemmebio

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
havskum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: lidt hjælp til ny hjemmebio
    Sendt: 25-August-2009 kl. 15:16
hej alle

ved ikke om jeg skrive det rigtige sted så på forhånd sry

Jeg skal til at købe nyt tv og kæresten og jeg har set os varme på Samsung UE 55B7070WW til 23500kr, ved godt at det ikke er det bedste tv til de penge men man må give sig lidt for at overtale kærsten til at få et 55" ( det er jo svane mærket ).

Må Men hele mit spørgsmål går ud på:

Jeg har ca 200 dvd`er som jeg godt vil havde på HDD, da de fylder meget, så har tænkt meget på at få en TVIX og når den er fuld, gå i gang med at lege med NAS, men er det den bedste ide???

Har ca 5000kr til at lege med og er åben for alle ideer, bare jeg som sagt kan se mine dvd uden at skulle på loftet hele tiden.

på forhånd tak, håber i har nogen gode ideer
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2009 kl. 15:20
Køb en NAS fra Qnap eller Synology, 2 stk. harddiske, og en medieafspiller fra Western digital.

Så kan du se dine DVD'ere. Du skal dog op i en Popcorn hour eller anden nmt-afspiller hvis du vil se bluray rips.
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2009 kl. 10:54
Og med din kommende 55" er detsynd ikke at kunne se fullhd...
Til top
Houmoller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 129
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2009 kl. 11:14
du kan få et NAS-kabinet der kan holde 4 diske fra Synology til ca 2500, så køb en popcorn A-110 til ca 1700, og så køb en 1tb disk eller to. Løber ganske vist lidt over budget måske, men du kan altid fylde flere diske i senere, når du løber tør for plads.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu