recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lidt hjælp til opsætning af Panasonic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLidt hjælp til opsætning af Panasonic

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Lindgren Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juni-2008
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2008 kl. 20:15

Aha.. Så det har noget med kabel tv at gøre..?? Jeg fik ellers lige lov at lave overscan på side 2 som jeg skrev før hvorfor ved jeg ikke. Men måske det var et digitalt program.

En ting der ikke er så sjovt, jeg kan ikke slukke fjernsynet og så høre musik. Og trykker jeg pause og play så tænder fjernsynet.

Men syntes nu det noget bedre med HDMI end før med scart. Og min gamle playstation 2 virker også fint, måtte dog tage lyden direkte fra Receiveren da den ikke kunne finde ud af det fra Scart på Tv.

Og den sidste ting er at når jeg skifter imellem at lytte til cd eller dvd på maskinen skifter min Receiver til TV automatisk, men det nytter ikke noget da den kun spiler når der står DVD så skal skifte tilbage hvergang.

Jeg kunne blive ved og ved..

Men et stykke vej er vi da nået..

Til top
Lindgren Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juni-2008
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2008 kl. 20:54

Nå jeg har fundet ud af at det var forsi toslink sad i indgang 2 og ikke 1 altså dvd og ikke tv.

Men nu kan jeg så kun få signal af tv igennem Recorder, hvilket jeg altid bruger, men mærkeligt at der bare er sne nu.

Men jeg kører 16:9 auto og det virker fint syntes jeg. Og nu står der tv på receiveren når jeg ser tv ja og når jeg ser DVD eller noget fra HDD men det jo fordi toslink er den eneste lyd kilde.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu