|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MadsK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 27-Marts-2008 kl. 16:27 |
Nu har jeg lige købt mig en PS3.
Jeg har et fjernsyn uden HDMI, men med component, DVI osv.. Men hvad skal jeg bruge for at kunne lave det om til 720p? For jeg kan vel ikke bruge det RGB stik?? Og der er jo kun et RGB stik med? Kan jeg evt. bruge et HDMI -> DVI stik - Jeg har nemlig et HDMI stik, men så kan jeg vel komme sådan en converter i den anden ende? Mit fjernsyn har nemlig DVI indgang. Vil det så stadig kunne blive 720p? |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Du skal have konverteret HDMI til Component. Der findes mange butikker som sælger disse kabler, blandt andet Hifiklubben. Ellers kan jeg se at der findes et på sony's officielle hjemmeside... |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
MadsK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Ok HDMI til Component.
Vidste jeg ikke der fandtes - Men hifiklubben ligger lige om hjørnet så der må jeg jo ned :) |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Prøv at kigge på det her link |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
![]() |
HDMI til DVI man kan få en adaptor prøv avcables det er bare et stik du skal bruge.
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
helt sikkert HDMI til DVI som akneboy siger..
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Eller et PlayStation 3 High Quality Component Cable (169,-), eller PlayStation 3 Joytech Fusion Component Cable (229,-) eller PlayStation 3 Sony Component Kabel (399,-).
Jeg kører selv med et af disse (kan ikke huske hvilket), og det fungerer fint. Så kan du bruge din HDMI/DVI-indgang på TV'et til en enhed, der ikke har Component... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
Er HDMI - DVI ikke langt bedre end et component kabel? kvalitets mæssigt.
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Jo, da det er digitalt hele vejen, og understøtter en del andre ting (højere opløsninger bla.) |
|
/Bjarke
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |