|
Lidt info "Deadpool" 4K Blu-Ray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Juni-2016 kl. 15:43 |
Jeg bestilte for nogen tid siden i Elgiganten "DEADPOOL" i 4K. Ja altså jeg forventede at filmen var i 4K - og altså ikke også i HDR.
Når jeg ikke forventede at filmen også var i HDR skyldes det jo, at der på filmens cover ikke var opført et HDR logo. I går aftes sad jeg så og læste på bagsiden af covered, og her kunne jeg så læse at filmen minsandten er i HDR. Blot en info for de af jer der er interesseret i filmen i 4K udgave- og måske også HDR. At billedet er helt formidabelt, er en helt anden snak
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var tidligt, at den er kommet. Jeg skal ned og hente den på Torsdag på alm. Blu-Ray.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jeg tror at jeg har haft den liggende her hos mig i en 3-4 dage Flemming
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Bah.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Jamen du er da meget velkommen til lige at smutte ud til mig og låne den BD-udgave der følger med 4K udgaven
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hvis du. Boede lige i nærheden så var jeg kommet.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
Kan man se den her hvis man ikke har set X-men filmene?
|
|
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Ja uden problemer
|
|
![]() |
|
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
Tak
![]() |
|
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
men markant fravigelse af alle andre filmplots i forhold til de andre marvel "serier" - men jeg nåede aldrig at se den i biffen, fremragende vil jeg faktisk sige. (altså hvis man er til den slags :-))
synes ikke umiddelbart jeg så den i 4K i den lokale elmutanten, men det kan godt være de har gemt dem lidt væk. - Er dog heldigvis ikke begavet med udstyr til at kunne håndtere hverken HDR eller 4K alligevel i øjeblikket.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |