|
Lidt mere HIFI orienterede forum, er der nogen? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
lydstr0em
Ny bruger Oprettet: 15-April-2023 Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
ok
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2238 |
Funktioner
Tak(1)
|
Der er nok kun et par private Facebook-grupper tilbage. En hurtig tur på Google gav:
Håber, linket virker denne gang... Redigeret af mnielsen - 16-April-2023 kl. 15:10 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1419 |
Funktioner
Tak(1)
|
Dette site er ved at blive opdateret, men det skulle gerne komme op at køre igen:
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4046 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og jeg vil til en hver tid fraråde så vidt muligt at koble noget til en pc med lyd at gøre medmindre det er digitalt. Ellers jeg vil jeg kun anbefale wifi. |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Funktioner
Tak(1)
|
https://www.hifisentralen.no/forumet/ så tæt på dansk som det kan blive
|
|
nhj4
Bruger Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej der! nej den digitale værden fejler ikke noget i dag, er selv blevet glad for det medie, det hele drejer sig om hvad man vil betale og man får hvad man betaler for men der er dem der kan noget med elektronikken kan komme et skrid længer i bedre lyd lige så med biler er den ikke hurtig nok så tuner man den bare
|
|
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
Ole N 84
Bruger Oprettet: 05-Februar-2017 Sted: da vinci parken Status: Offline Point: 56 |
Funktioner
Tak(1)
|
Hvis du er til det lidt ældre grej er der også www.vintagehifi.dk
Der er også www.hifigalleri.dk men jeg syntes at der er meget stille derinde for tiden. www.lydmaskinen.dk (den side kender jeg ikke) Der er også lidt om hifi inde på Lav-det-selv.dk
|
|
Ole N 84
Bruger Oprettet: 05-Februar-2017 Sted: da vinci parken Status: Offline Point: 56 |
Funktioner
Tak(1)
|
Dobbelt post.
Redigeret af Ole N 84 - 18-April-2023 kl. 00:39 |
|
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1585 |
Funktioner
Tak(1)
|
vintagehifi.dk
|
|
Peter.C
Bruger Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er også det svenske Euphonia forum
Redigeret af Peter.C - 20-April-2023 kl. 09:31 |
|
lydstr0em
Ny bruger Oprettet: 15-April-2023 Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
Takker for alle inputs!😊
|
|
ClausSejr
Ny bruger Oprettet: 17-November-2021 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |