|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Ampro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Status: Offline Point: 75 |
![]() Sendt: 18-Januar-2010 kl. 11:47 |
|
Fra Engadget: http://www.engadget.com/2010/01/18/panasonic-viera-g2-hdtvs-boast-5-000-000-1-native-contrast-ratio/
Panasonic Viera G2. 5,000,000:1 native contrast ratio, til salg i Japan om nogle få uger
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
omregnet cirka 17500 kr uden moms og afgifter.
købte min pio 500M for 20000 kr
så synes jeg stadig min skærm var på tilbud for 7 måneder siden. men er da spændt på en test, men en G model har vist ikke 3D |
||
![]() |
||
JA ![]() -- ![]() Oprettet: 20-August-2009 Status: Offline Point: 534 |
![]() |
|
Det helt afgørende er hvordan den nye celleteknologi er, og især om det nye filter til antiglare virker. Virker filtreret ikke efter hensigten, er der intet reelt nyt under solen på plasma.
|
||
![]() |
||
Ampro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Status: Offline Point: 75 |
![]() |
|
Jeg gav 15.000 for min brugte KRP-500A (kun brugt i 4 mdr), så jeg er stadig glad for min "investering" :-)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Næææh, det er der såmænd ikke. Plasma giver fortsat det bedste billede, og er mindst generet af lysindfald..
![]() M.v.h.
|
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Jeg er helt enig med dig. Hvis det filter ikke virker rigtigt, så er der ingen grund til at skifte tv. Så kan man ligeså godt købe G/V10 og spare de penge. Jeg har nemlig læst en masse på nettet og set en masse billeder, så min indsigt i hvordan tv'et performer er usandsynligt højt...
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
så kan man vel lige så godt beholde sit pan pv600, der er jo ikke sket noget med plasma siden ![]() lade os nu se en test af deres kuro pan, og hvis deres native contrast er rigtig vil der ikke være meget som blinker på et pan plasma. det har mange jo også skrevet om både på g10 og v10 ses tydeligt i baggrunden af et åbent landskab en meget stor grund til mit skifte fra et pan til et pio. |
||
![]() |
||
Kratz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Det var dog en fantastisk kommentar uden reelt at vide noget som helst om disse nye skærme fra Panasonic!
Hvad mener du helt præcist? At plasma skærme stadig er baseret på celler med phosfor i eller hvad? I givet fald har du ret, men det siger jo ingenting.
Det kan sagtens være der ikke er den store forskel på disse skærme og sidste års modeller. Men det kan på den anden side også være de tager et kvantespring i kvalitet. Lad os nu se nogle uafhængige tests inden alle disse forhastede konklusioner!
|
||
Panasonic TX-P55VT60, Yamaha DSP-Z7, B&W XT-serien, Oppo BDP-83SE, Panasonic DMP-BDT220
|
||
![]() |
||
![]() |
|
glem det i hans verden Et pansonic pv600 er plasma og slut og tror faktisk ikke han har set andre hans 32 tommer phillips viser et 100 procent naturlig billede. hvis det viser et 100 procent naturligt billede, så forstå jeg faktisk ikke man udvikler mere på et tv. for det er netop målet med et billede. samt et kuro er ikke meget bedre end hans pv600. bare endnu en tråd som er ved udvikle sig til noget l...... Redigeret af xcardman - 18-Januar-2010 kl. 13:02 |
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Er det 50" du udregner til at være den pris Xcardman?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det er det, men rigtig meget kan ændre sig, så hvad prisen i DK bliver næsten umuligt og sige noget om vil jeg tro en g20 kommer til at koste det samme som en 50v10 sidste år. så en v25 bliver lidt dyrere. Men det er næsten umuligt og sælge en skærm i dag over de 20.000 Redigeret af xcardman - 18-Januar-2010 kl. 13:23 |
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Enig og satser meget stærkt på at priserne falder ligeså hurtigt som sidste år... Så slår jeg til. Kunne dog rigtig godt tænke mig en 65", og er ekstremt interesseret i at se prisen på denne.... Bliver nok ikke til at betale, så det må nok blive en 50"... Men nu må vi se.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |