|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henry ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-September-2007 Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 29-September-2007 kl. 22:27 |
Hej. Mvh og tak for meget nyttig information for fladskærms førstegangs køber |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du får ikke noget for Kr. 2000. Hvis det er alt hvad du vil bruge. så er Z5500 det bedste bud for de penge. Bemærk du kan ikke få Surround fra TVet. Der er ej heller Digital udgang kun Analog. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
henry ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-September-2007 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Hej tak for oplysning Og jeg forventer så ikke det store til prisen bare lidt ud over standard højtalerne på tv |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er ikke for nuværende mange kanaler der sender meget i DD 5.1, dem der gør mest i det er C+ Filmkanalerne. du får det ikke fra DR, TV2 bruger DD2.0. Tyskland har måske også lidt, SVT ?. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hej henry,
Hvis jeg var dig ville jeg vente og spare lidt op. Rom blev ikke bygget på en dag... ![]() Så brug tiden på at undersøge markedet og dine behov. Tag rundt og lyt til nogle forskelige højtalere og set-ups, og når du finder et du kan lide, til en pris du kan accepterer, så slå til. Det er mit bedste råd. ![]() Det er kedeligt at smide 2K ud for noget, fordi man SKAL have et eller andet. Det andet bliver MEGET bedre... Jeg taler af erfaring, skulle måske have været mere obs. da jeg købte HDD recorder, og måske også HT, selvom de nu spiller meget godt!! ![]() Med venlig hilsen Simon |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
Jo tak det er jeg sådan set ikke i tvivl om, at det kunne blive meget bedre med et større budget, men jeg tror at der så står meget andet for først, Det holdt sådan set hårdt nok bare at få fladskærmen godkendt af kassedamen Mvh Henry |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Ja, det er ikke sådan når Chefen sætter sig på pengekassen.
![]() Jeg syntes så bare, som også er blevet diskuteret her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28847& PN=1 At du skulle gå efter et godt stereo set-up i stedet, det vil man få meget mere ud af! ![]() /Simon |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |