|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
scopas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 24-August-2006 kl. 10:40 |
Hej Jeg står og skal have fat i en fladskærm til soveværelset.. Men er ikke helt inde i hvad der er godt eller ikke så godt i de små størrelser.. Jeg søger forslag, links til tests eller links til andre tråde, for det her emne må være blevet berørt et par gange før (kunne bare ikke umiddelbart finde nogle links).. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du kan prøve at se på Elgifanten. Her et rimeligt udvalg, af diverse fabrikater. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
scopas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Udemærket link radiomanden Er der så nogle der har nogle forslag til hvad der vil være fornuftigt at vælge af de 26" de har her |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der vil jeg sige at Panasonic eller JVC er en tand bedre end LG. Når valget er der så er det Japan frem for Korea. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |