Hej alle,
Jeg har en ret lille og lækker HP MP2220 projektor, der trænger til at udskiftes.
Primære krav / need;
A) Skal have HDMI indgang og køre full HD
B) Skal kunne kaste 6-8 meter (gerne 2-300")
C) Ikke meget større end den nuværende, der er 208.2 x 168.5 x 63.5 mm (og det er HER problemet ligger for mig)
Grunden til kravet om så lille størrelse er, at projektoren skal stå på en allerede monteret bag-hængslet loft-lem, der måler 300x300 mm (er valgt så lemmen er så diskret som muligt ifht projektorens størrelse).
Problemet med en projektor på fx 280 x 200 x 80 mm er, at selvom den kan være indenfor rammen, så ikke vil kunne kaste billedet hen under loftet (men skyde lige ned i gulvet, med mindre lemmen åbnes ekstremt meget, pga kombinationen af vinkel og projektorens dybde og højde; Bag-hængslingen af lemmen gør jo reelt, at dybden på 300 mm snyder; der er nok kun effektivt 200 mm at give af i dybden - og dette endda med en lav projektor på 65 mm.
Dette giver (alt efter hvad jeg kan finde af gode pris-rigtige alternativer) jo nogle store problemer ved køb af ny - med mindre I kender nogen jeg ikke har fundet?
Bonus spørgsmål; Skal jeg gå efter LED-teknologi eller har den lange levetid gjort kvaliteten ringe?
Håber på gode svar
De bedste hilsner
edderkoppen
Redigeret af edderkoppen - 29-September-2011 kl. 21:02