|
Lille men "stærk" forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2016 kl. 19:20 |
Til en midlertidig løsning mangler jeg en fysisk lille stereoforstærker der skal trække et par dls r66.
Skal blot benyttes med et atv eller cc. Findes der noget til en pris, som er til en midlertidig løsning værd? Spiller ikke højt, men vil gerne have en ok lyd. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gad vide om stilheden betyder at der ikke findes en fysisk lille men stadig ok forstærker til en fornuftig penge
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
d3020 digital forstærker fra NAD? 2x30W 8ohm RMS men med 2x65W 8ohm dynamisk. Har tidligere selv drevet Dali 505'ere (ligner RLS R66 ift. størrelse/følsomhed) med en lille NAD 310 på 2x20W 8ohms / 2x40W 8ohm RMS dynamisk med helt ok resultat.
|
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
![]() |
|
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Jeg ville slet ikke kigge efter noget nyt, det er jo bare til en midlertidig løsning.
Kig på DBA i stedet efter en forstærker på 50W per kanal eller derover. De kan tit fås til nogle hundrede kroner, hvis man er lidt heldig. De vil nok ikke være bittesmå, men sådan noget som en NAD C320/325/326 fylder ikke alverden. Hvis den virkelig skal være bittelille, så er udvalget lidt mindre. Mission Cyrus er ret lille, men sjældent billig. Denon er også kendt for at lave gode mikroanlæg.
|
|
![]() |
|
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Bruger denne til et sæt tangent lounge på kontoret - det gør den faktisk okay.
|
|
![]() |
|
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1586 |
Godt nok et dyrt forslag lidt dyrere version
Redigeret af gasolin - 16-Januar-2016 kl. 16:10 |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Jeg har en acoustic Lab Zeta. Hvis det har interesse. Den er lille, tung og spiller godt. Den koster ikke alverden,hvis du er interesseret.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Kom aldrig videre, så den kunne helt sikkert bruges.
Hvad skal du have og hvor i landet? |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Den står hos mig postnr. 2300. Du kan få de små højttalere med, men det forstærkeren der er noget værd og den kan nemt trække større højttalere. 400 kr
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Inden den bliver sendt her over, så har den langt oversteget hvad jeg mener den er værd i forhold til, hvad de blev solgt til. Men tak for buddet.
|
|
![]() |
|
Det er rigtigt de røg til spotpris til sidst, da producenten vist brød nogle patenter. Hvis du støder ind i forstærkeren så giv den et lyt. Jeg opdagede først dens kvaliteter da jeg satte gode højttalere foran. Fortsat god jagt.
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |