Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Maggerholm
Guld medlem
Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
|
Emne: Lille pudsighed i Firefox Sendt: 23-August-2006 kl. 13:30 |
Hej Recordere
Jeg har bemærket en lille ændring i forhold til hvordan recordere.dk opfører sig i Firefox.
Jeg vil mene det er sket for nyligt, og altså ikke har været sådan siden designændringen.
På forsiden under minichatten kan man se de seneste emner fra forum. Vælger man et, åbner den i et nyt vindue. Klikker man på et andet emne skifter indholdet i det nye vindue til dette emne.
Trykker man istedet for på "flere" får man en mere omfattende liste over "seneste emner", og her åbner hver enkelt emne man trykker på i et nyt vindue.
Man kan altså gå listen igennem, og klikke på hver af de emner man ønsker at læse, og få en masse nye åbne vinduer.
Dette bruger jeg meget, men denne funktionalitet er altså forsvundet fra den korte liste på forsiden.
Er det noget der kan rettes tilbage igen?
De gange jeg har brugt IE har funktionaliteten været som den nu er på forsiden, med at de nye emne overskriver det foregående i det nye vindue (men jeg har ikke brugt IE siden det nye design er kommet).
Mvh Michael
Redigeret af Maggerholm - 23-August-2006 kl. 13:32
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15693
|
Sendt: 23-August-2006 kl. 13:45 |
Hej Michael
Der er mange forskellige meninger om hvordan det skal virke
Men som det er nu, er sådan det er udtænkt. Altså at nye links i forummet åbner i det samme vindue.
Men når du ønsker et nyt ind imellem, kan du trykke på shift-tasten mens du klikker på et link. Det fortæller browseren at du ønsker et nyt vindue istedet.
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
|
Maggerholm
Guld medlem
|
Sendt: 23-August-2006 kl. 14:19 |
ja, ok, synes bare det var sært, at Firefox opfører sig forskelligt alt efter om jeg klikker på forsiden eller på siden med den lange liste. Men jeg må jo bare vænne mig til at trykke den lange liste frem, hvor tingene virker som jeg ønsker det (i Firefox). Mvh Michael
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
Zagadka
Super bruger
Oprettet: 07-August-2005
Sted: Denmark
Point: 446
|
Sendt: 14-September-2006 kl. 21:19 |
Lars skrev:
Hej Michael
Der er mange forskellige meninger om hvordan det skal virke
Men som det er nu, er sådan det er udtænkt. Altså at nye links i forummet åbner i det samme vindue.
Men når du ønsker et nyt ind imellem, kan du trykke på shift-tasten mens du klikker på et link. Det fortæller browseren at du ønsker et nyt vindue istedet.
/Lars |
Shift er da også en meget god løsning til at åbne nye vinduer, men når du nu bruger Firefox så er Ctrl tasten også en mulighed. Den åbner en ny tab i samme vindue og så har du alle emnerne i samme vindue.
|
|
Maggerholm
Guld medlem
|
Sendt: 14-September-2006 kl. 22:42 |
Zagadka skrev:
Shift er da også en meget god løsning til at åbne nye vinduer, men når du nu bruger Firefox så er Ctrl tasten også en mulighed. Den åbner en ny tab i samme vindue og så har du alle emnerne i samme vindue.
|
I know. Men jeg sidder da med venstre hånd i lommen, så doven er jeg. Har ikke helt vænnet mig til Tabbed browsing, men hvis jeg gør, kan det klares med en hånd ved at klikke på mousewheel. Men jeg klarer det, ved at få den fulde liste frem over nye emner. Mvh Michael
|
|
|