|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
||
Er efterfølgeren ikke bare 42PX81 ? Hvis han mener efterfølger i samme serie, må det da være PX81 - og ikke x10 ? Redigeret af RuneH - 18-August-2009 kl. 08:42 |
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
![]() |
|||
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
||
PX81 er ikke en efterfølger til PX80, den er samtidig. PX81 er rettet mod et andet marked (Frankring, mener jeg).
|
|||
![]() |
|||
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
||
PX80 vs. PX81 har tidligere været debatteret herinde. X10 er efterfølgeren til PX80. |
|||
Den der køber dyrt græder kun en gang. Den der køber billigt græder flere gange.
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6694 |
![]() |
||
Det var desværre ikke alle der opdagede fejlen inden returretten udløb. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Dårligere? Forskellen er så lille, at man får mere for pengene ved et X10 end ved et G10. Samme prisklasse? X10 er jo en del billigere end G10, så de to tv er ikke i samme prisklasse. |
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
|||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
||
Ja, så kan jeg lære det. |
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
![]() |
|||
ronni0045 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
||
Et andet lille spørgsmål. Min model var jo en panasonic th-42px80E model, er E lig med en europa-model? Fordi når man søger på en E model, syntes jeg ikke man kan finde nogen, men der dukker nogle op uden E. Hvad er forskellen, at det er en anden slags hardware i, eller er det designet på et specifikt kontinent? Har jeg fået det helt galt i halsen? på forhånd tak |
|||
![]() |
|||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
||
Hvis det er X10, så skal den ende på Y. Så får du under alle omstændigheder den nordiske udgave. Her kan du se modelbetegnelsen for de forskellige Panasonic Plasma tv fra 2009: http://www.ppradio.dk/242-147-211-plasma_2009.htm På www.pricerunner.dk kan du se priserne hos forskellige internetbutikker. Redigeret af Firebird - 18-August-2009 kl. 19:41 |
|||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |