|
Link i tråde |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-September-2012 kl. 18:37 |
Rigtig mange tråde indeholder links, og hvis man bare indsætter link, skal man kopiere linket ind i adressefeltet, specielt træls på tlf og tablet. Er det ikke muligt at få forumet til at genkende links automatisk?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan kun give dig fuldkommen ret!! Det er også trælst på PC, skal jeg sige dig! Det er ellers så nemt, når man er i formularen, hvor man skriver sit indlæg: Efter at have kopieret i søgefeltet, højreklikkes der i formularen, derefter klikkes der på Sæt ind, til slut trykker man på mellemrumstasten, og det er blevet til et "klikbart" link, uden at man bagefter skal til at kopiere fra indlægget, og sætte ind i søgefeltet.
|
|
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skriver man ikke bare addressen, og så trykker på mellemrumstasten. Det gør man på HIFI4ALL.
carsten
|
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
Den sikreste måde at lave linket på, er at kopiere i søgefeltet, og derefter gøre i formularen, som beskrevet i mit indlæg ovenfor. Så får man det gjort rigtigt, synes jeg.
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Chrome gør det automatisk..
|
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal da lige testes.... http://theplanet.dk/mnn/Galleri+Pop+Art.php
|
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
Det VIRKER S' Gu'!! Lavede testen i Crome, og brugte IKKE mellemrumstasten efter indsættelsen af linket...
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Upper den lige engang, pga mange spændende tråde med sorte links :( kan der ikke laves et automatisk system til det?
|
|
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
I firefox åbnes de "sorte links" ved højreklik :)
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Ved godt der er en masse muligheder, men ville være lækkert at de var automatiske, når man sidder i toget med tablet eller mobil fx
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor bliver mit link ikke fremhævet når jeg vil indsætte en URL som jeg har kopieret ? Det opstod for nogle dage siden, jeg bruger chrome http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=105607&title=pony65s-219-stuebio
Men kan godt lave et link, f.eks Pony's bio Har prøvet at søge lidt men ikke fundet svar, nogen som ved det. NB. har prøvet at slette alt historik og tilføjelser, men intet virker ! |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |