recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Link, link ikke?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Link, link ikke?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Link, link ikke?
    Sendt: 10-Marts-2013 kl. 20:02
Ja ved ikke om det bare er mig eller min PC der er noget galt med. Men undrer mig over at 90% af alt hva der bliver linket til ikke er "klikbare" link, men nogle man selv skal kopiere ind i søgefelt. 

Kunne forstå det på alle andre fora, men ikke på lige netop dette. Er det bare mig??

Emil

Redigeret af Denraretiger - 10-Marts-2013 kl. 20:04
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 20:41

Der er mange link der er sådan, det kan måske skyldes at der ikke bruges en Browser der understøtter at man f.eks bare skriver eller kopierer ind www.recordere.dk og så er det et aktivt link.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 21:12

mvh Infinity
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 21:26
Ofte skyldes det at folk ikke får skrevet www med foran! Skriver jeg f.eks. recordere.dk, oprettes der ikke er link. Tager jeg derimod www med, så sker der ting og sager: www.recordere.dk

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 21:34
Når jeg copy/paster en adresselinje, er der aldrig "www" med. Og den er altid klikbar. Bruger WIE8
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 21:41
Prøver lige med et link: http://digitalt.tv/

Der må være rettet i forummet! Det VIRKER S' Gu' nu UDEN, at jeg skal trykke på mellemrumstasten!Clap IE8 på XP-smadrespand... Linket er blot kopieret og sat ind.

Redigeret af turbo2 - 10-Marts-2013 kl. 21:46
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 21:48
Har aldrig haft problemer med at sætte link ind med copy/paste, heller ikke tidligere
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 22:01
Prøver så lige, hvordan den "skaber sig", ved at skrive et link i stedet for bare at kopiere. Først uden www eller

Og så med www foran, ligeledes SKREVET, og IKKE kopieret/sat ind:

www.freewebsite-service.com Det virker tilsyneladende nu - prøvede at klikke på linket, efter at have åbnet "Vis kladde", og ikke at have trykket på mellemrumstasten. Så hvad der nogle gange går galt for andre, ved jeg ikke. Men der skal et http:/ eller www foran.

Redigeret af turbo2 - 10-Marts-2013 kl. 22:03
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 22:09
I det nedenfor indsatte indlæg, stjålet fra en anden tråd, virker linket ikke:

"Sikke en feedback! Tak til alle, det er superfedt at I gider.

Henrik B.: Jeg har forsøgt at google sorbotan, men får alt muligt, kan du linke til noget der dur? Eller er det bare det her: http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hojttaler-tilbehor/argon_damping-feet-_light.htm

Mr. Claude: Meget godt tip Wink "

Hvad er der så gået galt her??

Indsætter teksten en gang til, placerer skrivemarkøren i røven af linket og trykker en gang på mellemrumstasten, så sker der OGSÅ ting og sager:

Henrik B.: Jeg har forsøgt at google sorbotan, men får alt muligt, kan du linke til noget der dur? Eller er det bare det her: http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hojttaler-tilbehor/argon_damping-feet-_light.htm

Mr. Claude: Meget godt tip Wink 

Redigeret af turbo2 - 10-Marts-2013 kl. 22:11
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 22:11
Sådan et link skal du først kopiere ind i en adresselinie, og herefter copy/paste den tilbage til et indlæg. Så virker det!
http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hojttaler-tilbehor/argon_damping-feet-_light.htm

Redigeret af Kampus - 10-Marts-2013 kl. 22:12
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 22:17
Når du svarer med citat indeholdende link, kan du klare dig med at placere skrivemarkøren lige efter linket i citatet, og så trykke på mellemrumstasten. Det andet er bare "frem og tilbage er dobbelt så langt", du!
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

I det nedenfor indsatte indlæg, stjålet fra en anden tråd, virker linket ikke:

Mr. Claude: Meget godt tip Wink "

Okay! Så lærte jeg også noget nyt i dag Big smile
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu