recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Links til free trials
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLinks til free trials

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Emne: Links til free trials
    Sendt: 29-December-2007 kl. 16:15
Links til free trials der virker til Ulead og Pinnacle
- på forhånd tak.

Redigeret af T-teknik - 29-December-2007 kl. 16:15
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2007 kl. 08:46
Det lader til at free trials til video redigering er ved at være ret begrænset eller en saga blot.
Så jeg må jo nok tage chancen at købe et af ovenfor nævnte på forhånd.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2007 kl. 11:45

Bruger du et Windows OS, så er der jo WMM i. Det er ganske nemt at bruge, stort set samme brugerflade som Pinnacle.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2007 kl. 11:51
Som supplement til mit TMPGEnc med medfølgende menuer, er det vist kun Ulead som matcher?
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2007 kl. 09:53
Da lidt af det samme har været berørt i et andet oprettet indlæg, vil jeg vælge at fortsætte i dette:

Det er lidt begrænset hvad der har været af nye forum om redigeringsprogrammer.
Der sker nok ikke meget nyt på det område i øjeblikket.
Da TMPGEnc bruges af flere og at det har sine fordele, er ikke til at komme udenom. Men der må være nogle som bruger flere programmer som supplement.
Bl.a. Ulead.
At bruge et program som kan bruges på flere pc´er i samme hustand. Uden fornyelse af licens.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2007 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

At bruge et program som kan bruges på flere pc´er i samme hustand. Uden fornyelse af licens.

Hop på free software vognen. Der er bygget en masse op omkring Avisynth, og der sker en løbende videreudvikling, jf. de mange aktive tråde på doom9.org forumet.

Det er selvfølgelig ikke one-click løsninger, og du skal formentlig bruge noget mere tid på det. På den anden side er der flere muligheder (alt kan laves med Avisynth!) og du lærer en masse om digital video.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
--
--

Bruger er stoppet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2008 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Hop på free software vognen. Der er bygget en masse op omkring Avisynth, og der sker en løbende videreudvikling, jf. de mange aktive tråde på doom9.org forumet.Det er selvfølgelig ikke one-click løsninger, og du skal formentlig bruge noget mere tid på det. På den anden side er der flere muligheder (alt kan laves med Avisynth!) og du lærer en masse om digital video.

Tak for dit link.
Det kræver noget læsning. Og forståelse.

Jeg mener det i øvrigt er problematisk, at hvis man på ærlig vis køber et program, så kun kan bruge det på en pc - som f.eks. TMPGEnc.
Hvis TMPGEnc kunne bruges på husstandens anden pc, ville jeg nok ikke kigge efter andre.

Så hvis ikke der kommer nye indlæg til ovenfor nævnte programmer - eller andre - vil jeg kigge efter ekstra programmer med softwareCD og håb om installering på flere pc´er.

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2008 kl. 16:06

Jeg mener det i øvrigt er problematisk, at hvis man på ærlig vis køber et program, så kun kan bruge det på en pc - som f.eks. TMPGEnc. Hvis TMPGEnc kunne bruges på husstandens anden pc, ville jeg nok ikke kigge efter andre.

Så hvis ikke der kommer nye indlæg til ovenfor nævnte programmer - eller andre - vil jeg kigge efter ekstra programmer med softwareCD og håb om installering på flere pc´er.  

Om der er en software CD eller ej er totalt ligegyldigt. Grunden til at du ikke kan installere TMPGEnc flere steder er at programmet benytter et spyware "licens check" system, som kræver at din computer er forbundet til internettet hele tiden (så vidt jeg kan vurdere er det værre end Microsoft WGA, der er slem nok!!). De fleste programmer fungerer på den klassiske måde med serials (at licensbetingelserne så ikke nødvendigvis tillader at du installerer flere steder er en anden sag...).
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu