recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Linksys DMA2200 Mediacenter Extender (m/D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLinksys DMA2200 Mediacenter Extender (m/D

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
j333 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2004
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Emne: Linksys DMA2200 Mediacenter Extender (m/D
    Sendt: 06-Januar-2008 kl. 10:51

er der nogle der har sådan en Linksys DMA2200 Mediacenter Extender (m/DVD-afspiller

hvis er det noget der dur

mm vision sælger den for 2600

mange tak

j333

Til top
ragner Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2008 kl. 15:07

Hej j333

Købte en DLINK DSM-510 i starten af december månede. Den afspiller ikke mine dvr-ms filer.

Har gentagende gange været i kontakt med dlinks kunde-service, og må sige at det mest positive der kan siges om servicen er: Fraværende. Flere henvendelser forbliver ubesvaret og hvis de svarer kan svaret ikke bruges, mangelfuldt. Til sidst påberåber de sig pkt.8, i den lille skrift: Vi garanterer ikke at alle codecs virker (jeg bruger nvidia).

Jeg vil være forsigtig med extendere, men hvis du køber en,vil jeg da gerne vide om dine oplevelse dermed.

Held og lykke!

Redigeret af ragner - 07-Januar-2008 kl. 15:08
Til top
Karlshoj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2006
Point: 522
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2008 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af ragner ragner skrev:

Hej j333

Købte en DLINK DSM-510 i starten af december månede. Den afspiller ikke mine dvr-ms filer.

Har gentagende gange været i kontakt med dlinks kunde-service, og må sige at det mest positive der kan siges om servicen er: Fraværende. Flere henvendelser forbliver ubesvaret og hvis de svarer kan svaret ikke bruges, mangelfuldt. Til sidst påberåber de sig pkt.8, i den lille skrift: Vi garanterer ikke at alle codecs virker (jeg bruger nvidia).

Jeg vil være forsigtig med extendere, men hvis du køber en,vil jeg da gerne vide om dine oplevelse dermed.

Held og lykke!

Nu er din D-Link ikke en Extender, men en Media Player. Dette er to forskellige produkter. Extender kan selvfølgelig afspille dvr-ms filer, da de kun er designet til Vista Media Center.

D-Link kommer også med en Extender:

http://www.dlink.com/products/?sec=0&pid=547

Til top
blackbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2004
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 01:16

nu er linksys´ikke kommet på lager endnu, men ifølge www.thegreenbutton.com, så er der mange der brokker sig over hastigheden på den, og manglende funktioner.

jeg er stadig temmelig lun på den, men det irriterer mig grænseløst at den ikke vil kunne streame vob-filer (fra rippede dvd´er), så jeg ender nok med noget helt andet istedet for, selv linksys umiddelbart er en fed maskine, men læs mere på www.thegreenbutton.com under vista extendere

mvh Carsten

Til top
galthen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-November-2005
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2008 kl. 18:04
Virker de 2 Linksys Extendere kun med Vista og ikke med XP MCE?

Redigeret af galthen - 15-Januar-2008 kl. 18:04
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2008 kl. 20:29
Korrekt, de er Vista only...
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
sdkmfr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Maj-2007
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2008 kl. 14:38

Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Korrekt, de er Vista only...

Kan MyMovies anvendes via disse extenders?

Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2008 kl. 22:14
sdkmfr: Ja, men du kan stadig kun afspille de filmtyper som extenderen understøtter...
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
PederN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-December-2005
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2008 kl. 18:10

Hej med Jer.

Jeg har anskaffet en DMA2200 som supplement til mine KiSS VR558'ere. Erfaringerne er efter et par uger noget blandede:

Extenderdelen virker ok og forholdsvis hurtig

Det har været grænsende til det umulige at afspille andet end originale, købte DVD'er. Hjemmebrændte DVD'er (f.eks. film optaget på Media Centeret og brændt på en DVD) virker sjældent. Min XBOX360 kan bedre afspille DVD'er med forskelligt "grundlag", så på det punkt lader den en del tilbage at ønske.

Der er tilsyneladende lidt "genbrug" fra KiSS'erne, idet displayet på DMA2200 meget ligner det, der sidder på VR'erne.

Til top
odyrlund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Januar-2009
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2009 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af j333 j333 skrev:

er der nogle der har sådan en Linksys DMA2200 Mediacenter Extender (m/DVD-afspiller

hvis er det noget der dur

mm vision sælger den for 2600

mange tak

j333

Jeg har en ny DMA 2200 til salg

Redigeret af odyrlund - 17-Januar-2009 kl. 11:14
Til top
LarsenLP Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-August-2008
Point: 85
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2009 kl. 14:12

Jeg har haft en DMA 2200 i knapt et år - og ville ikke være foruden!

Jeg bruger den primært til at se Live TV, Recorded TV og høre musik gennem. Det synes jeg virker helt perfekt.

Det er rigtigt, at de har været beskyldt for at være langsomme. Det kan dels reddes ved at køre firmware opdatering, dels ved at slå visuelle effekter fra. Det kører ikke ligeså hurtigt, som på selve VMC, men jeg kan altså godt leve med et halvt sekunds forsinkelse, når jeg går i Recorded TV for at se videre på en film.

Hvis man er til obskure filmformater, kan man altid eksperimentere med at lade VMC transcode filmen on-the-fly.

Negativt: Den er ca. 30 sekunder om at starte op fra slukket tilstand. Lydspor med TV Pack 2008 kan ikke vælges/skiftes.

Positivt: Alt andet :-) Det er super fedt at sidde i stuen og blive halvdoven, lunte ind i soveværelset og tage VMC oplevelsen med!

Til top
nordic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2004
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2009 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af odyrlund odyrlund skrev:

[QUOTE=j333]

Jeg har en ny DMA 2200 til salg

odyrlund tjeck din post.