|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
j333 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2004 Status: Offline Point: 277 |
![]() Sendt: 06-Januar-2008 kl. 10:51 |
er der nogle der har sådan en Linksys DMA2200 Mediacenter Extender (m/DVD-afspiller hvis er det noget der dur mm vision sælger den for 2600 mange tak j333 |
|
![]() |
|
ragner ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hej j333 Købte en DLINK DSM-510 i starten af december månede. Den afspiller ikke mine dvr-ms filer. Har gentagende gange været i kontakt med dlinks kunde-service, og må sige at det mest positive der kan siges om servicen er: Fraværende. Flere henvendelser forbliver ubesvaret og hvis de svarer kan svaret ikke bruges, mangelfuldt. Til sidst påberåber de sig pkt.8, i den lille skrift: Vi garanterer ikke at alle codecs virker (jeg bruger nvidia). Jeg vil være forsigtig med extendere, men hvis du køber en,vil jeg da gerne vide om dine oplevelse dermed. Held og lykke! Redigeret af ragner - 07-Januar-2008 kl. 15:08 |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Nu er din D-Link ikke en Extender, men en Media Player. Dette er to forskellige produkter. Extender kan selvfølgelig afspille dvr-ms filer, da de kun er designet til Vista Media Center. D-Link kommer også med en Extender: |
|
![]() |
|
blackbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
nu er linksys´ikke kommet på lager endnu, men ifølge www.thegreenbutton.com, så er der mange der brokker sig over hastigheden på den, og manglende funktioner. jeg er stadig temmelig lun på den, men det irriterer mig grænseløst at den ikke vil kunne streame vob-filer (fra rippede dvd´er), så jeg ender nok med noget helt andet istedet for, selv linksys umiddelbart er en fed maskine, men læs mere på www.thegreenbutton.com under vista extendere
mvh Carsten |
|
![]() |
|
galthen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Virker de 2 Linksys Extendere kun med Vista og ikke med XP MCE?
Redigeret af galthen - 15-Januar-2008 kl. 18:04 |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Korrekt, de er Vista only...
|
|
![]() |
|
sdkmfr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Kan MyMovies anvendes via disse extenders? |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
sdkmfr: Ja, men du kan stadig kun afspille de filmtyper som extenderen understøtter...
|
|
![]() |
|
PederN ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Hej med Jer. Jeg har anskaffet en DMA2200 som supplement til mine KiSS VR558'ere. Erfaringerne er efter et par uger noget blandede: Extenderdelen virker ok og forholdsvis hurtig Det har været grænsende til det umulige at afspille andet end originale, købte DVD'er. Hjemmebrændte DVD'er (f.eks. film optaget på Media Centeret og brændt på en DVD) virker sjældent. Min XBOX360 kan bedre afspille DVD'er med forskelligt "grundlag", så på det punkt lader den en del tilbage at ønske. Der er tilsyneladende lidt "genbrug" fra KiSS'erne, idet displayet på DMA2200 meget ligner det, der sidder på VR'erne. |
|
![]() |
|
odyrlund ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2009 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg har en ny DMA 2200 til salg
Redigeret af odyrlund - 17-Januar-2009 kl. 11:14 |
|
![]() |
|
LarsenLP ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 85 |
![]() |
Jeg har haft en DMA 2200 i knapt et år - og ville ikke være foruden! Jeg bruger den primært til at se Live TV, Recorded TV og høre musik gennem. Det synes jeg virker helt perfekt. Det er rigtigt, at de har været beskyldt for at være langsomme. Det kan dels reddes ved at køre firmware opdatering, dels ved at slå visuelle effekter fra. Det kører ikke ligeså hurtigt, som på selve VMC, men jeg kan altså godt leve med et halvt sekunds forsinkelse, når jeg går i Recorded TV for at se videre på en film. Hvis man er til obskure filmformater, kan man altid eksperimentere med at lade VMC transcode filmen on-the-fly. Negativt: Den er ca. 30 sekunder om at starte op fra slukket tilstand. Lydspor med TV Pack 2008 kan ikke vælges/skiftes. Positivt: Alt andet :-) Det er super fedt at sidde i stuen og blive halvdoven, lunte ind i soveværelset og tage VMC oplevelsen med! |
|
![]() |
|
nordic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
odyrlund tjeck din post. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |