|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
m@dsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Der skulle vel ikke være en der ved hvornår vi kan vente denne Linksys på det danske marked
![]() m@dsen |
|
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
|
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
madsen: Det gør du ikke - den er lavet specifikt til det amerikanske marked, og den har været på markedet i laang tid derovre... Den er på vej ud, Xbox 360 er hvad der satses på som extendere i stedet. Vi skulle hellere koncentrere os om hvordan vi modificerer Xbox 360 sådan så den ikke larmer... Mvh Brian |
|
![]() |
|
![]() |
Det var en skam, jeg ville ellers gerne have haft den. Mht. Eboxen kan man så ikke kikke lidt på den blæser der sider i den? m@dsen |
|
|
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
madsen: Xbox'en er en bedre extender i funktion - den understøtter 16/9, den kan afspille WMV HD, og den har et "rigtige" animerede interface... Det giver klart mening at kigge på at modificere dens blæsere på en eller anden vis - der er nogen der har gjort det rundt omkring, men det er typisk for at putte lysende blæsere osv. i den... Det kunne være fint om man kunne finde nogle papst blæsere der kunne sættes i i stedet, og så se hvor meget det hjalp på støjen. Jeg fik også tilsendt dette link: http://us.gizmodo.com/gadgets/home-entertainment/watercooled -xbox-360-145942.php Mvh Brian |
|
![]() |
|
![]() |
Nu ved jeg ikke ret meget om Xbox idet hele taget, men man kunne måske se på om det kunne lade sig gøre at bygge den over i et andet kabinet og derved få frie hænder mht. blæsere. En anden ting, understøtter den WLAN?
m@dsen |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
madsen: Jeg tror godt du kan modden den i det kabinet den har... Ja - den understøtter WLAN via. en adapter som tilkøb.. Mvh Brian |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg må ha´sådan en fætter, så må vi se hvad der kan laves om i den. Jeg kunne godt finde på at sætte det hele over i et andet kabinet, men lad os nu se hvad det bliver til.
m@dsen |
|
|
|
![]() |
|
melk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Er der nogen her, der er lykkedes med at købe linksys extenderen over nettet direkte i en butik i US og få den sendt her til DK med positivt resultat? Så ville jeg meget gerne høre, hvor. En hurtig suftur fandt mig kun 3-5 US netbutikker, som ikke ville shippe til DK. Morten |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |