|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() Sendt: 14-April-2006 kl. 01:49 |
Jeg har et problem med mit trådløse netværk/router (Linksys broadband router WRT54G). På forhånd tak |
|
![]() |
|
Swiss ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2005 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
Der er forskel på firmvaren, om du henter den fra .dk eller .com , prøv med den modsatte af hvad du har prøvet.
WRT54G findes i flere versioner, vær sikker på at du downloader den rigtige. Der står et version nummer på boksen. /Swiss Redigeret af Swiss - 14-April-2006 kl. 04:17 |
|
![]() |
|
Rasmus Andersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Jeg har haft en router magen til. Den begyndte også at te sig som din og på et tidspunkt stod den af - det her var efter 1½ år ca. På nuværende tidspunkt sidder jeg på et fælles net i opgangen, igen på samme router |
|
![]() |
|
Business101 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
![]() |
ellers skal du måske kigge efter noget andet firmware:
http://www.linksysinfo.org/modules.php?name=Content&pa=s howpage&pid=35 specielt DD-WRT giver uanede muligheder |
|
![]() |
|
Splifen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
Hvad har du din Wireless Network Mode til at stå til? efter at have døjet med samme problemer, satte jeg min til B-only....det hjalp i mit tilfælde..
|
|
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
|
|
![]() |
|
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
![]() |
Prøv at downloade Netstumbler http://www.netstumbler.com/downloads/ Denne lille effektive sladrehank kan fortælle om hvordan din trådløse verden ser ud. Måske har en af dine naboer anskaffet sig nyt isenkram som generer dig. |
|
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
|
![]() |
|
Jensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Er du eller andre i din husstand begyndt at bruge programmet steam til at spille over nettet med ? Her kan du blive disconectet som du oplever hvis visse porte ikke er åbne på din router/firewall |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() |
ok, tak - jeg prøver lidt af jeres muligheder - vender tilbage
|
|
![]() |
|
Turboand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Prøv eventuelt at eksperimentere med krypteringen. Til at starte med kan du prøve at slå alt kryptering fra og se om du stadig bliver smidt af. AND |
|
![]() |
|
golfdane ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2006 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Som Hancock siger: Skift kanal (i routerens konfiguration). Har nøjagtig samme router og har oplevet nøjagtig det samme som dig. En i din nærhed har sandsynligvis en router på samme kanal. Husk endvidere: Brug MAC filtrering, undlad at broadcaste SSID (og skift/definer (forskellig fra default) det i den egen opsætning (både på PC og i router)), og sidst men ikke mindst: Brug kryptering. Derved undgår du forhåbentlig, at andre nasser på din linie (eller opsnapper trafik).
|
|
![]() |
|
![]() |
tilsyneladende hjalp det med at opdatere firmwaren. Og jeg fandt den rigtige på den danske side. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |