recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LinksysDMA2100, lyden forsvinder efter ca 5 min.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLinksysDMA2100, lyden forsvinder efter ca 5 min.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Martinv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: LinksysDMA2100, lyden forsvinder efter ca 5 min.
    Sendt: 15-November-2009 kl. 16:48
  1. Hej kan en eller anden hjælpe en newbi idette:
Har fået en Linksys 2100 og ville gerne sætte den op for min gamle mor,har forbundet DMA2100 med kabel til routeren ( TDC )og går trådløs til hendes computer, hun hører muisk fra pc og en ekstern USB Handdisk- jeg har installeret Linksys og den går fint igennem til PC og HD, den henter fint de albums til biblioteket og afspiller i ca 5 min, med rigtig god lyd, men så stopper den og meddeler at der er en fejl ( tja det var jo godt klar over ) har prøvet at chekke det med Linksys programmet men det kan den ikke, hvis jeg henter et andet album fra biblioteket så kører den fint igen ca 5 min. er der nogen der kan hjælpe med dette-
på forhånd tak

Martin
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 18:13
Har du prøvet at køre med kabel istedet for trådløs?
Hvis det virker med kabel, så er det problemer med din trådløse forbindelse

Hvis det er den trådløse der er problemet:
Hvilken standard er din trådløse 802.11a/b/g/n?
hvis det er a eller a/b så er det ikke hurtigt nok
Har i DECT telefon?
Har i prøvet at skifte kanal. Den står sikkert til auto, prøv at skifte til en fast kanal, prøv flere forskellige

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Martinv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-November-2009
Sted: Danmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 21:08
Ja jeg tror det er den trådløse
Min standard er 802.11b/n ???, det fra TDC og hedder TDCBOX.
Jep vi har DECT telefon og den står ikke langt fra Linksys'n
Når du skriver skifte kanal er det så på Router eller Linksys, der er en fin vejledning på TDC hjemmeside om skiftning af kanaler, men jeg kan ikke se noget med auto.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2009 kl. 22:57
Det kan ikke være b/n. Det kan være g/n.
Har du så prøvet med et kabel (VIGTIGT), så du er helt sikker på at det er den trådløse?
Der hvor du skifter kanal er på den trådløse der forbinder dig til enten internet eller router. I et setup kan det være en router hvor der er tilsluttet et Wireless accesspoint, men jeg gætter på at du har en router der også har wireless.
Her får du adgang ved at taste 192.168.1.1 (gætter jeg på, ellers kik i maualen til routeren for at få adressen) i et browservindue. I de fleste routere er Brugernavnet:admin, og password er blankt
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu