|
Linn komponent Sub brummer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lars8000 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2013 kl. 13:12 |
Min Linn komponemt sub brummer, når den står i standby. Jeg har prøvet med to forskellige subwoofer kabler, men den gør det stadig. Jeg har prøvet at vende strømstik, men samme resultat. Den gjorde det både i min tidligere lejlighed og nu i mit hus. Kan det være strømforsyningen der er en løs forbindelse i? Nogle forslag?? Hilsen Lars
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40575 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan være Trafoen der brummer, den jo tændt hele tiden.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Lars8000 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Trafoen? Er sådan en til at skifte?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40575 |
Alle komponenter kan jo udskiftes, det er et spørgsmål om omkostninger. Først skal det undersøges om det ER der fejlen ligger, eller om årsagen er en anden, derefter kan det så besluttes om det er det værd at få lavet.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19863 |
Ja, hvis den er til at skaffe og til at komme til at skifte i din Linn sub. Nå ja og om den nye transformator heller ikke brummer...
Ændrer brummet sig hvis du skruer op og ned på subben? (er der overhovedet en volumenkontrol på den sub?) Klaus |
|
![]() |
|
Hej igen.
Nej der er ikke vol op/ned på min sub.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |