|
Linn MAJIK I |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kern ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2014 Sted: Odder Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2015 kl. 11:21 |
Solgt
Linn Majik-I 33W. Har in/out forforstærker>effektforstærker, 2 tape in/out, 4 line in incl. phono MM, 2 højttaler out, Linn fjernbetjening. Lyder godt, få timer. 1400,- Redigeret af Kern - 17-Maj-2015 kl. 22:29 |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er interesseret, men kun afhentning. Hvor befinder den sig henne ? :-)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis den befinder sig hos Kern, så er han som der står i Ry.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Kern ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2014 Sted: Odder Status: Offline Point: 22 |
Bor ved Odder nu, ikke Ry. Levering i Århus-Skanderborg området mulig.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Så har du bare ikke rettet din lokalitet, det vil da være nok så godt at gøre. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
I øvrigt kører jeg en del rundt i landet, bl.a. København, Odense m.m.
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Kern, hvornår er du i Storkøbenhavn igen ?
Jeg er meget interesseret, men vil gerne høre den inden køb. |
|
![]() |
|
Måske i næste uge, men det ved jeg først senere.
|
|
![]() |
|
Jeg smider lige en PM med mobilnummer, så må vi se om det kan flaske sig :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |