|
Lipsync på tv3 på LG CX via receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Maj-2021 kl. 12:16 |
Jeg har et LG CX og kører lyden over min Denon X3700 H (eArc).
Der er ingen problemer på andre kanaler, kun tv3. Har nogen oplevet lignende, eller har nogen et fix? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis lyden er foran, så kan den forsinkes, det er der en funktion til på TVet, MEN og der er en men, det vil så forsinke lyden på de øvrige kanaler, da det med sandsynlighed ikke kan indstilles seperat for de enkelte kanaler.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4998 |
Præcis! Og jeg oplever det samme på TV2. På mit TV, et Panasonic GZ2000, er der en auto indstilling på spdif udgangen, som også virker på ARC.
|
|
![]() |
|
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Har samme problem og har haft det siden 2007 på alle tidligere tv (Panasonic, Samsung, LG og nu Sony), meget amatøragtigt at det problem ikke bare bliver løst, DR havde samme problem men de formåede at få problemet løst. Jeg har selv løst problemet ved at slette TV3 på kanallisten, det stresser mig at se ting der ikke er i sync.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |