recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Liste over gemte netværk Win 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Liste over gemte netværk Win 10

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Liste over gemte netværk Win 10
    Sendt: 20-November-2015 kl. 09:31
Hej,

Jeg leder efter en liste over alle mine gemte trådløst netværk på min computer med Windows 10. Jeg kan åbenbart ikke finde ud af at Google, for søger jeg efter gemte netværk eller administration af netværk så får jeg kun hits fra Windows 7 og 8, og kan ikke finde listen via disse guides.

Er der en venlig sjæl her der kan fortælle mig hvad jeg gør på Windows 10? Clap
          
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 17:29
det her gælder nok også win 10 http://windows.microsoft.com/en-us/windows/view-preferred-wireless-networks#1TC=windows-7

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 20:05
Nej desværre. Jeg har været derinde, og kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan administrere trådløse netværk.
          
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4052
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 11:18
Klik på netværksindstillinger under wifi i proces linjen. Administrer wifi indstillinger. Også i bunden

Redigeret af T-Duck - 21-November-2015 kl. 11:20
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 20:03
Mange TAK T-Duck.
          
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4052
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2015 kl. 08:19
Så lidt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu