|
Liste over gemte netværk Win 10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2015 kl. 09:31 |
Hej,
Jeg leder efter en liste over alle mine gemte trådløst netværk på min computer med Windows 10. Jeg kan åbenbart ikke finde ud af at Google, for søger jeg efter gemte netværk eller administration af netværk så får jeg kun hits fra Windows 7 og 8, og kan ikke finde listen via disse guides. Er der en venlig sjæl her der kan fortælle mig hvad jeg gør på Windows 10?
![]() |
|
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det her gælder nok også win 10 http://windows.microsoft.com/en-us/windows/view-preferred-wireless-networks#1TC=windows-7
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Nej desværre. Jeg har været derinde, og kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan administrere trådløse netværk.
|
|
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Klik på netværksindstillinger under wifi i proces linjen. Administrer wifi indstillinger. Også i bunden
Redigeret af T-Duck - 21-November-2015 kl. 11:20 |
|
![]() |
|
Mange TAK T-Duck.
|
|
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Så lidt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |