recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Liste over PS3 spil til 2013 (med billeder)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Liste over PS3 spil til 2013 (med billeder)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Liste over PS3 spil til 2013 (med billeder)
    Sendt: 14-Juli-2013 kl. 14:34

Beyond Two Souls
Beyond Two Souls final cover.jpg

The Last of Us
TheLastOfUs.jpg

Gran Turismo 6

Ratchet and Clank: Nexus

Puppeteer

Rain

Until Dawn

Ni No Kuni: Wrath of the White Witch

Sly Cooper: Thieves in Time

Dragons Crown

God of War: Ascension

Jeg tænkte at vi lige skulle have en liste med nogle af de største titler for 2013. Flere af dem er længe udkommet, men der er stadigvæk en del tilbage, som f.eks. Beyond, Puppeteer, Rain, GT6 og R&C:Nexus, samt et par andre.

Man må sige at Sony har gjort det urimeligt godt taget i betragtningen af de snart lancerer Playstation 4. Det her er dog ikke det hele. Der udkommer også en række J-RPG  og mindre spil som jeg har valgt at udelade, men de kan da findes her: http://www.ign.com/articles/2013/03/07/the-20-playstation-3-exclusives-of-2013?page=1 Skulle man være interesseret.

Hvis man er til det, kan jeg varmt anbefale Ni No Kuni. Det er lidt noget andet end f.eks. Final Fantasy spillene, da man spiller et barn. Men det er utroligt flot lavet og underholdende at spille også er det jo bare noget lidt andet..Smile

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2013 kl. 14:31
Kan ikke finde UNTIL DAWN nogen steder. Dog kan jeg se, at MOVE stadig er dyrt (mangler ogsaa kamera). :( 

BORING!
Til top
andmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2007
Sted: Danmark
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2013 kl. 00:17
GTA V !!!!!  (selvom jeg helst vil spille det på PC)
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2013 kl. 22:33
@andmm - jeg har valgt at tage de spil der kun udkommer til PS3/Sony platforme og ikke multiplatforme som også bliver delt med Xbox 360. Så ville listen jo blive enorm. :)

Men ja, GTA V bliver for vildt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu