|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nespi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 09-Februar-2005 kl. 16:34 |
det er jo et godt tilbud synes jeg
Hilsen Nespi |
|
![]() |
|
katcam ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
tja , har nu haft min 3 uger, og jo der er da et par problemer med den men jeg synes ikke det er værre end at man kan leve med dem/eller aldrig oplever dem. jeg tro nu ikke der er flere problemer med lite-on end med kiss f. eks... hvis du kigger her i forummet, er der jo problemer med alle mærker. og til 3700,- kr er det et rigtigt godt køb, man får meget for pengene.
|
|
Tilfreds ejer af lite-on 5045
Forum for 5045: www.liteonusers.org.uk |
|
![]() |
|
Tank ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-November-2004 Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Der er tilsyneladende ret så mange problemer på Liteon LVW-5045, læs bare kritikken her http://cgi.mgillespie.plus.com/liteon/smf/index.php T Jeg tror, at det vil være en god ide at vente med købet, til Liteon har fået rettet alle fejlene |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Bemærkede at CDRinfo nu har haft optageren på test-bænken. De ser ud til at være imponeret over de mange faciliteter. Der er iøvrigt også et tip til at gøre optageren regions-fri i deres gennemgang. Se hele testen her. /Lars |
|
![]() |
|
nespi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Tak for det det er rart med nogle tests det bliver man klog af..
![]() |
|
![]() |
|
demon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
jeg har haft min i et måned og der har over-hoved ikke været et eneste problem! men det kan jo komme !!!! |
|
kim hjorth
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |