|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() Sendt: 19-December-2008 kl. 13:10 |
|
Nu kommer (efter min mening) verdens bedste spil også til little big planet. Efter hvad jeg har forstået skulle pakken udkomme i december og indeholde følgende: Levels, altså nye kostumer, nye baner og nye trophies Her er en trailer: Hov ja, pakken vil også indeholde LBP's første våben!! Paintinator: Paint of the patriots, tactical espionage splatterer Hvis der var nogen af jer der synes at LBP virkede for "nuttet" har i et bevis for det modsatte her Forresten - hvis i tjekker en af jeres venners trophies, altså sammenligner trophies, så skulle i kunne se de nye trophies til lbp - det virker det bare ikke hvis i går ind og kun vil tjekke jeres egne, hvis i forstår ;) Redigeret af SteffenD89 - 22-December-2008 kl. 00:09 |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Den fedeste opdatering! Håber ikke det bliver for dyrt...
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
ja absolut, og den udkommer på tirsdag så vi skal ikke engang vente alt for længe, havde ellers frygtet et par måneder men jeg tror det ligger på de 70kr. 100kr virker for dyrt og 50kr virker for billigt |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der kommer lige en lille update ang. den nye pakke til LBP. Der kommer åbenbart lidt forskellige pakker så man selv kan vælge, sådan har jeg i hvert fald forstået det. Der kommer en pakke hvor med kostumerne og en pakke med det hele i som de kalder "Metal gear solid premium level pack" som kommer til at indeholde følgende: ekstra kostume - gurlokovich soldier, 72 klistermærker, 12 materialer, 10 dekorationer, 18 objekter, baggrunds musik osv. Der kommer også 5 nye baner + de små bonues baner. Her er et link til hele interviewet: http://www.gamespot.com/news/6202597.html?tag=latestheadline s;title;4 |
||
![]() |
||
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
|
DEt var da en fin lille trailer, og det ser da spændende ud.
|
||
![]() |
||
Ostemad ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
Er du sikker på at den udkommer på tirsdag(idag)? edit: Og pakken med baner kommer vist til at koste 45 kr (6$) Det samme kommer pakken med de 4 figurer til at gøre... Redigeret af Ostemad - 23-December-2008 kl. 13:57 |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Det gode er saa at jeg kan koebe pakken paa American Store, og stadig bruge det under min EU profil. Jeg synes at det er underligt, men alle de demoer, jeg d/l'er fra USA, spiller jeg bare paa EU profien. Steffen, du skal snart hjaelpe mig med at hente saa meget som muligt i banerne. Jeg gennemfoerte i gaar. Savnede lidt flere bosser i den sidste bane. Ikke at det var for nemt, jeg spillede den nok 5-6 gange, men kunne sagtens have fortsat evt. med en save point. |
||
BORING! |
||
![]() |
||
Ostemad ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
|
Det kræver så bare at spillet også er fra den region. Det kan ikke lade sig gøre, hvis du har en eu version af spillet. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det skulle den gøre, det er godt nok ikke normalt at de udgiver opdateringer til psn store en tirsdag men de har også gjort det anerledes til thanskgiving. Opdateringen kommer nok senere i aften=) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo da, bare PM mig her på siden eller fang mig når vi begge er online =) Og ja der kunne nok godt ha' været flere bosser men så ville dne også være det svære at komme igennem uden at dø^^ Forresten et godt tip til at klare sidste boss uden at dø er at være 2 mand, bossen er scribtet så efter et par gange ved man hvornår han gør hvad. :) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, jeg kunne godt se at 2 mand kunne goere det nemmere. Men konen var ikke særlig god...Ej heller var hun mand...
![]() |
||
BORING! |
||
![]() |
||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
|
Skydere til det fedeste spil Yes Yes Yes superp!
|
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |