|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
![]() Sendt: 22-April-2009 kl. 14:12 |
Faldt lige over dette gode tilbud, som alle med børn eller barnlig sjæl og tilpas skabertrang kan have glæde af at putte i PS3’eren
|
|
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
Den snupper jeg, takker!!!!!!
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Bioshock og Hawx til 234kr + fragt (tvivler på at de sender GRATIS til Danmark?!) Gode tilbud ellers.. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
![]() |
De sender gratis til Danmark.
|
|
![]() |
|
Dæncker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
![]() |
sender de fra fastlandet???
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Jamen så er det jo udemærkede tilbud.:)
|
|
![]() |
|
noreaga ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Hvordan med told osv - er der noget af det?
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Nej der er ikke told når du køber fra et EU land.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Ja men ofte så har de kontorer på små øer i storbritanien som godt nok ligger i EU men ikke tæller med, hvilket der gør at der kommer moms + afgift oven i. Ved ikke om det er tilfældet her.. |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Kief. ja det har du ret i. Jeg syntes dog at chancen for at risikere told, ikke er særlig stor i forhold til besparelsen. Jeg har købt masser af gange fra F.eks play.com uden told. Jeg ved ikke med Zavi. Er i det hele taget lidt spændt på hvornår spillet kommer. Zavi gik konkurs for et par måneder siden, men de er vidst blevet overtaget at the hut.com. |
|
![]() |
|
![]() |
Play.com er jo også en britisk hjemmeside så har det så meget og skulle sige?
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Ja - naar de sender fra Jersey.
|
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |