|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Crockie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Har købt fra Zavi før, men skulle betale told, ellers nogle gode tilbud. Men Post Danmarks fortoldningsgebyr er vist på 150,-.
|
|
![]() |
|
runeb ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hvis man vil have den i DK kan man købe den (LittelBigPlanet) for 149,- i StereStudiet - der stod uden på den jeg købte at det var UK version - men der var dansk tale i spillet, som jo er ret vigtigt for at de mindste får noget ud af det.
Denne her Abba singstar til PS3 er ellers også pænt billig men jeg skal have en version med mirkofoner. |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Jeg har foresten modtaget Bioshock herfra til 9,95 £ = ca. 80 Kr. inclusiv levering. Jeg kom ikke til, at betale told Men jeg kan se på kuverten, at en de sender fra Guernsey. Så muligheden for at en pakke herfra bliver snuppet til told, er til stede. Men som de andre steder, skal man vidst være ret uheldig, for at den bliver snuppet. Er der foresten ikke også, et mininmums beløb, man kan købe for inden for EU, inden man skal fortolde ? |
|
![]() |
|
Dæncker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
![]() |
jo 80 kr eller derunder. Så 9.95 £ er stadig ikke helt ufarligt.
![]() |
|
![]() |
|
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
Modtog mit i dag - uden told eller andre grimme ekstraregninger.
Tak til trådstarter for tippet ![]() |
|
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |