|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hvis jeg skulle råde (jeg er jo ikke MediaPortal Mand, Men DVBViewer), så ville jeg reinstallere med Vista (Hvis du har hardwaren til det). Og det skal være 32bit udgaven. TV out er NoNo, du skal mindst have VGA, eller DVI og helst HDMI på PC og TV |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
redmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Jeg ved godt at VGA eller HDMI er bedre en TV out, men jeg har kigget mange gange og kan ikke finde hverken VGA eller HDMI i mit B&O MX6000
Så jeg er nød til at bruge TV-out / S-VHS ( også kaldet Y-C ) |
|
Jakob :-)
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Er du virkelig den sidste i Danmark med en flaskeskærm Spøg til side, hvad med Component indgang, er der ikke det heller?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
redmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Nej det der AMD780 bundkort har hverken den ene eller anden type TV out.
Og jeg har kigget og kigget men fladskærms TV koster penge, og jeg ville jo helst have et fuld HD med MPEG4 tuner og det bliver prisen ikke mindre af. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det jeg mente var, om dit fjernsyn havde Component indgang (3 phono stik, rød, grøn og blå). Det er nemlig en smule bedre end TV Out
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Mener du RGB?
Der er mulighed for RGB via det ene scartstik, men det er vist ikke så nemt at lave VGA om til RGB. |
|
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Nej og man kan KUN med ATI kort... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Kan man lave et kabel mellem VGA til RGB hvis det er ATI kort ??
|
|
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ja.....Man kan bruge et RGB scart kabel....Men man skal sikre sig at grafikkortet har de rigtige timings.... I praksis har jeg ikke prøvet det med det kan lade sig gøre, som sagt kun med ATI kort grundet et eller andet med noget colorspace/custom resolutions som jeg ikke kan huske(Det er flere år siden jeg "forskede" i den slags) Men jeg tror ikke det er værd at bruge tid på...Køb dig hellere en flad... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har også ledt på nettet, men uden held. Hvis man kan få grafikkortet til et køre med en linieskift hastighed på ca. 16kHz og billedskift på ca. 50Hz vil man kunne gøre det.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det var ikke for at komplicere tingene, men der er da grafikkort der kan Component out (husker da at et par af mine gamle nVidia kort har det), og hvis fjernsynet har Component inn så er det vel den bedste forbindelse, når nu der ikke er VGA eller HDMI i fjernsynet At begynde med konvertering til/fra VGA etc. er, efter min ringeste overbevisning en dødfødt kalv med klumpfødder |
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg fået en nyt tv, som har VGA indgang, og efter skift af TV ( og derved skift fra TV-out til VGA ) ser det ud til at problemet er løst. :)
Men jeg fatter ikke lige hvorfor det løser problemet. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |