recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Live Tv hakker i MediePortal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLive Tv hakker i MediePortal

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2009 kl. 00:05

Oprindeligt skrevet af redmm redmm skrev:

Nu har jeg fået en nyt tv, som har VGA indgang, og efter skift af TV ( og derved skift fra TV-out til VGA ) ser det ud til at problemet er løst. :)
Men jeg fatter ikke lige hvorfor det løser problemet.

Skal vi ikke bare konstatere at TV out er NoNo, og det har det forøvrigt altid været. Min første PC med TV out var en af de første, og det lignede lort på skærmen. Den sidste jeg havde lignede... ja gæt selv, også lort

Så tillykke med VGA TVet

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
redmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2009 kl. 01:32
mange tak

Jeg regner med snart at gå vidre og skifte bundkort til et med onboard grafik med HDMI :)

og ja, tv-out er en nødløsning, hvis man skulle ud i winblows og lave et eller andet var det bare med at huske hvad der stod, for læse det var umuligt.
Jakob :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu