|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Strømerfar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Har lige købt en bærbar med Vista Home Premium, og dermed mediacenter. Desværre har jeg problemer med at få det til at virke. Tidligere i dette emne blev det skrevet prøv "Vista MediaCenter Decoder Utility " hvor finder jeg det. Undskyld min uvidenhed Med venlig hilsen Finn J |
|
Med venlig hilsen Finn
|
|
![]() |
|
ttn123 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Hej Finn Jeg havde skrevet et link som man kan benytte for at finde MCE decoder utility. Men du ka lige få det igen.. http://mediacenterexpert.blogspot.com/2006/07/vista-media-ce nter-decoder-utility.html /Thomas |
|
![]() |
|
Jambo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
For lige at lukke denne her af så kører jeg nu med 75HZ og det er straks meget bedre
![]() Synes stadig ikke det er helt optimalt men det tilskriver jeg tuneren, decoderen eller de nuværende nvidia drivere. Har ikke prøvet nogen af de ældre drivere endnu, men som sagt er det langt mere flydende nu med 75hz. Mange tak for de gode input. Det er lækkert med så meget god hjælp her på recordere ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |