Hej derude.
Jeg synes ikke mit problem minder om de andre tråde der er om LiveTV der hakker.
Hos mig begynder det at hakke i LiveTV efter 7-8 minutter hver gang jeg starter mit Microsoft media center op fra en genstart. Jeg har prøvet uden og med forskellige DVDprogrammer for at se om MPEG2 dekodningen er forskellig uden held. Jeg har prøvet forskellige versioner af nvidia vga drivere og også dem som ikke supporteres af grafikkort producenten. Jeg har checket temperaturen på gpu'en og den er ca. 35 grader ved start og ca. 70 grader efter de 7-8 minutter, så jeg tror ikke det er temperaturen der er problemet. Det hjælper ikke at lukke media center applikationen ned og starte den op igen. Det eneste der hjælper er en genstart af computeren og så har jeg 7-8 minutter igen af se flydende LiveTV igen. Virker mit grafikkort bare ikke til media center eller mangler jeg en driver eller en lille programstump?
Her er mit hardware:
PSU 450 watts, ASUS A8R32-MVP DELUXE motherboard, 1 gb HyperX kingston ram, AMD athlon 643700+ CPU, MSI NX6600GT-TD256EZ grafikkort, 250 gb maxtor HDD and et Hauppauge WinTV PVR500 tv tunerkort.
Håber i kan hjælpe mig.
På forhånd tak.