recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LK IHC controlle
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLK IHC controlle

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RazorDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-September-2010
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: LK IHC controlle
    Sendt: 08-September-2010 kl. 20:23
Hejsa.
Jeg har en IHC lys installation med en IHC visual 2 controler uden viewer.
Har nu købt en iphone, og ville erne kunne styre mit lys igennem den, men har læst man så skal have en controler med viewer.
Ville så høre om der er nogen der ved om man på en eller anden måde kan ændre sin controler.
Har fundet det her indlæg på IHC-user

Sv:Opgradering af visual til viewer ? 1 År, 3 Måneder siden Karma: -1
Det er ikke engang en eprom der skal ændres

Sagde ham der pludselig har fået en controller med viewer i forklædning...

Har en kammerat der åbenbart har lidt styr på lk's produkter.
Et patch og controlleren var åben for "uautoriseret" læsning.. 1-2-3 så var der hentet en fil ud af den.. filen blev modificeret (et 0 blev ændret til et 1 tal)og smidt retur i controlleren og en "patch tilbage" igen.. Og så var der pludselig viewer i min controller

Skulle godt nok turen rundt for at parre mine wireless enheder igen.. Men det klarer man også nok

Nogen her der ved om det kan lade sig gøre??

Håber i kan hjælpe mig.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu