|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det var pænt af dig... ![]() Man kan godt få dem i hvid højglans, de bliver bare ikke lakeret på Steinways flygelfabrikker - hvor de bliver det henne ved jeg ikke. Men muligt det er det... Og for +30% kan du få dem i lige den finish du vil, de kan endda matche dit TV-møbel f.eks. eller dit sofabord... ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
hehe, lidt ligesom man gerne betaler > kr. 10,- for ½ liter vand, når flasken og etikette ser lækker og indbydende ud |
|
![]() |
|
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
Et supplerende spørgsmål. Umiddelbart er jeg af den opfattelse at kablerne til de to fronter + center bør være af samme længde. I mit setup skal der skal bruges ca. 9 meter til den ene front. Til den anden kunne jeg egentlig klare mig med 3 meter. Hvad vil der ske hvis man bruger kabler af forskellige længder til de to fronter? Vil der overhovedet være en hørbar forsinkelse ved 3 vs. 9 meter? Vil min Pioneer SC-LX81 kunne korrigere selv for kabler af forskellig længde ved sit autosetup, eller tager dette ikke højde for den slags? Læser man f.eks. denne tekniske forklaring, burde det ikke have nogen praktisk betydning overhovedet med forskellige længder i den størrelsesorden: http://www.trueaudio.com/post_007.htm
Redigeret af Willer - 19-Maj-2009 kl. 22:28 |
|
Kristian
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
Tak for svaret Hans. Så spare jeg da nogle meter kabel til den anden front og center.
![]() |
|
Kristian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |